Ad Bakker
In Memoriam
Bij het aanleggen van led verlichting in mijn ss Rotterdam zijn er nogal wat plaatsen met blanke bedrading/leidingen die niet of moeilijk met een krimpkous of isolatietape te bereiken zijn. Op internet kwam ik Scotschkote 9900 isolatielak (geen spray, want dat kan ik ook niet gebruiken) tegen, en dat leek precies wat ik zocht. Maar verder zoeken en navragen (bij producent 3M) bracht aan het licht dat dat hier alleen via de groothandel (Technische Unie) beschikbaar is, en die leveren niet aan particulieren. Via, via kan ik wel daar bestellen, maar ik vrees dat je dan niet om één potje moet komen. In de VS wordt dit wel door internet winkels aangeboden, maar die voeren niet uit naar Europa.
Nu ben ik eens tegengekomen dat je voor dit doel ook gewoon polyurethaan lijm kan gebruiken, en dat dat net zo goed werkt. Heeft iemand daar ervaring mee?
Al vast bedankt voor de reactie/advies.
Groet,
Ad Bakker
Nu ben ik eens tegengekomen dat je voor dit doel ook gewoon polyurethaan lijm kan gebruiken, en dat dat net zo goed werkt. Heeft iemand daar ervaring mee?
Al vast bedankt voor de reactie/advies.
Groet,
Ad Bakker