Iveco Explosieven Opruiming

Een nieuw bouwverslag van een niet hedendaags voertuig van Ministerie van Defensie Explosieven Opruiming. Op beurzen vaak veel graafmachines aan het werk, stel je voor dat je iets opgraaft wat een bom of landmijn kan zijn.
Bij rcbrmin de iveco cabine gekocht deze ziet er goed uit met te openen portieren, de laadbak gaan we zelf maken ook de beweegbare laadvloer gaan we zelf proberen te maken al wordt nog wel een dingetje.
En er komt een lier op aan de voorkant, heb er diverse liggen hier.
Momenteel even wachten op onderdelen van rcbrmin dan kunnen we starten.

De Volvo FH16 / 750 ligt even stil zit even te wachten op onderdelen.

Hier alvast paar foto,s van de Iveco zoals hij moet worden.
be2bfad3b4e5bf89728a18f4b621c34d.jpg
569.823x463 (1)a.jpg
d161117hz1378.jpg
570.823x463.jpg
20210512142038 (1).jpg

2,4,6-trinitrotolueen of TNT is een explosieve stof die veel wordt gebruikt vanwege een lage gevoeligheid en hoge brisantie.

TNT is een explosief die door de Engineers van het Amerikaanse Leger werden gebruikt in de Tweede Wereld oorlog, Om bruggen en andere belangrijke door wegen te laten exploderen. De TNT explosieven werden in de rugzakken en webbing uitrusting mee genomen

2,4,6-trinitrotolueen of TNT is een explosieve stof die veel wordt gebruikt vanwege een lage gevoeligheid en hoge brisantie.

TNT is een explosief die door de Engineers van het Amerikaanse Leger werden gebruikt in de Tweede Wereld oorlog, Om bruggen en andere belangrijke door wegen te laten exploderen. De TNT explosieven werden in de rugzakken en webbing uitrusting mee genomen
Bedankt voor de uitleg, heb geen tnt besteld.

Mooi toch, jij hebt geloof ik ook al een aantal simultaan projecten liggen/lopen. Herkenbaar. Inderdaad een leuke cabine en anders dan anders. Vind ik leuk!

Mooi toch, jij hebt geloof ik ook al een aantal simultaan projecten liggen/lopen. Herkenbaar. Inderdaad een leuke cabine en anders dan anders. Vind ik leuk!

Ja klopt twee de MB Arocs en de Volvo FH16 750 zit op ramen en boortjes te wachten van wetronic, en onderdelen van rcbrmin. De Iveco cabine is anders dan de tamiya cabines met in elkaar schuiven van de vloer plaat cabine en zachte stoelen en met in elkaar schuifbare tree planken. Bij Meijer en Blessing in Rotterdam grondverf en zilver verf halen als ik weer in de stad moet zijn.

Dat wordt nog steeds gebruikt, hoewel er steeds meer mooie varianten komen.

Voor de IVECO maakt het niet zo veel uit wat er aan boord is, kenmerking volgens het ADR is verplicht vanaf de eerste kilo...

Vanmiddag de aluminium velgen, banden, vooras, veren en nog paar onderdelen ontvangen.
Vanmiddag ook de achteras benodigheden besteld.
Later nog wat parts bij mein-rc-shop.de bestellen zoals brandblusser houders.

Ik ben opzoek naar deze brandblusser houders weet iemand waar ik die kan kopen zie foto, of is er iemand die deze wil / kan printen?
20190318_183306.jpg
20190318_183322.jpg

Back