J Class

Hallo heren meschien een rara vraag maar zijn er ook J-Class bouw tekeningen te krijgen in nederland 8) 8) .
Van de endeavour of de enterprise 8) 8)

Dit soort schepen zijn meestal als bouwmodel te verkrijgen, indien je deze schepen ook voor RC wilt uitrusten dan zul je de modificaties zelf moeten maken. Zelf ben ik bezig met de "Prins Willem" een bouwdoos van Corel.

Mocht je toch scratch gaan bouwen bedenk dan dat dit erg veel tijd gaat kosten. Kies een gangbare schaal zodat je de versieringen los kunt kopen, zelf versieringen snijden is bijna niet te doen.

zie dit forum :
http://www.shipmodeling.net/vb_forum/

Je kunt bij Bob ook een Highlander bestellen.

Van dit schip zijn er meerdere in Nederland.
Misschien kunnen we dan een eenheidsklasse vormen.

A - Highlander Class.

Klinkt goed, of niet?

Je kunt Bob bellen op nr. 0044-1225-865224

Hugo

Ik heb nog een romp van de Endeavour liggen in schaal 1:30. Deels afgebouwd. (dek moet er nog op)

Tevens een complete tekeningenset van het origineel (lijnenplan, interieurplan, zeilplan, deckplan). De lieren van het schip heb ik ook allemaal reeds gedraaid uit aluminium. Toen helaas nooit meer wat aan gedaan.

Meer info? Geef maar een PB-tje

Hoi hugo ik zag het inderdaat van die highlander jij heb er tog ook een of was dat een anderen joekelaar 8).
Maar ik ben tog opzoek en nieuwschierig naar een j class de enterprice of de endeavour.
Waar ik zo meteen gaat varen in den haag bij de HMBC hebben ze ook a klassers vaaren ziet er zeer mooi uit vandaar mijn nieuwschierigheid naar de j class schepen 8) zijn net ff anders denk ik vandaar 8) .

@ en skif jij heb een pm 8)

mvg jos

Back