JAAAAAAAAAAAAAAAAA......tis gelukt !!!

• Topicstarter Topicstarter FranDaMan
  • Startdatum Startdatum
F

FranDaMan

Guest
Heb de King gehovered !!!!
nou, wel even nuanceren. Heb vanavond op de 2e accu een paar minuten lopen schuiven. Dat ging behoorlijk lekker. Had hem in no time mooi op de plaats. Schoot heel iets uit met het gas en toen kwam hij toch gauw een paar centimeter van de grond. Meer dan ik eigenlijk wou. Hij bleef echter heerlijk stabiel hangen en ik had weing correcties nodig om hem stil te houden. Dus toen ben ik heel voorzichtig iets forward gegaan en weer terug. Al met al een goede 40-50 seconden airborne geweest en maaaaaaaaaaaannnnnn....wat een adrenaline rush. :worship:

Ik ben hooked for life ben ik bang. De portomonaie maar gaan trekken voor de nieuwe onderdelen, zenders enzovoort ! :banana:

Was zeker Heli-dag.:banana:
Ik heb vandaag ook voor het eerst met mijn Piccolo de halve sporthal door gevlogen en toen----------------------------- stond er in eens een muur in de weg.:yes:
Als motorvlieger trek je meteen het gas dicht, weet nu dat ik dat dus niet meer moet doen, wel moeilijk hoor.:turn-l::sad:
Gelukkig geen schade:D

Laatst bewerkt:
Heb de King gehovered !!!!
nou, wel even nuanceren. Heb vanavond op de 2e accu een paar minuten lopen schuiven. Dat ging behoorlijk lekker. Had hem in no time mooi op de plaats. Schoot heel iets uit met het gas en toen kwam hij toch gauw een paar centimeter van de grond. Meer dan ik eigenlijk wou. Hij bleef echter heerlijk stabiel hangen en ik had weing correcties nodig om hem stil te houden. Dus toen ben ik heel voorzichtig iets forward gegaan en weer terug. Al met al een goede 40-50 seconden airborne geweest en maaaaaaaaaaaannnnnn....wat een adrenaline rush. :worship:

Ik ben hooked for life ben ik bang. De portomonaie maar gaan trekken voor de nieuwe onderdelen, zenders enzovoort ! :banana:

:thumbsup: Leuk he als je hart sneller gaat kloppen :cool:

3 februari is er een indoor in Duiven daar vliegen veel mensen met een heli in de sporthal...

Misschien wel leuk voor je om eens te komen kijken/ vliegen

http://www.modelbouwforum.nl/forums/showthread.php?t=51409

Misschien tot dan ( ik neem mijn king ook mee )

Bart

Was zeker Heli-dag.:banana:
Ik heb vandaag ook voor het eerst met mijn Piccolo de halve sporthal door gevlogen en toen----------------------------- stond er in eens een muur in de weg.:yes:
Als motorvlieg trek je meteen het gas dicht, weet nu dat ik dat dus niet meer moet doen, wel moeilijk hoor.:turn-l::sad:
Gelukkig geen schade:D

Juist doordat je het gas dicht gooide heb je geen schade !
Doordat er geen aandrijving meer is, bespaar je dus je tandwielen, motor, esc. Goede reactie dus !

De Piccolo houd ook op met vliegen als je het gas dicht trekt :rolleyes:
Maar misschien heb je gelijk, ik zou het aan andere Piccolo vliegers moeten vragen:agrue:

Bart, de planning is zeker om 3 februari een keer naar Duiven te komen.
Misschien kan ik tegen die tijd al wel fatsoenlijk hoveren. De zolder thuis is groot genoeg om lekker binnen te kunnen oefenen, dus ik kan elke dag ff bezig.

Back