Vandaag bij mijn echte boot wezen kijken.
Het was guur, ondanks de zon koud, vliesje ijs op het water, bevroren water in de kopjes in de kombuis .
Bah.
Zelfs de boot leek zich eenzaam te voelen, gezien zijn buren veilig in een (verwarmde?) hal staan.
Maar wel een inspiratiebron voor een nieuw diorama.
Een jachthaven in de winter.
Eerst maar met het havenkantoor begonnen.
Gemaakt van gelaserd karton.
En geschilderd met waterverf.
Aiii.
Water en karton...
Geen goede combinatie.
De latten van het raam zijn gesneuveld.
Hoe zet ik dit nu om in een happy mistake? (Quote van Bob Ross)
Nou, door er een gebroken raampje in te zetten .
(Klotevandalen!)
Het was guur, ondanks de zon koud, vliesje ijs op het water, bevroren water in de kopjes in de kombuis .
Bah.
Zelfs de boot leek zich eenzaam te voelen, gezien zijn buren veilig in een (verwarmde?) hal staan.
Maar wel een inspiratiebron voor een nieuw diorama.
Een jachthaven in de winter.
Eerst maar met het havenkantoor begonnen.
Gemaakt van gelaserd karton.
En geschilderd met waterverf.
Aiii.
Water en karton...
Geen goede combinatie.
De latten van het raam zijn gesneuveld.
Hoe zet ik dit nu om in een happy mistake? (Quote van Bob Ross)
Nou, door er een gebroken raampje in te zetten .
(Klotevandalen!)