jamara HG-300 goede beginers heli?

volgens mij is de HG 300 een 2 kanaals heli (geen flybar paddles) dan kan je beter een coaxiale heli kopen, of beter een Walkera HM 4#1 kan je ook binnen vliegen (mits je wel wat ruimte heb en geen mensen om je heen die de spullen in de kamer liefhebben 8O )

als je hg 300 pro neemt is een 4 kanaals heli kost alleen wat meer

Heeft iemand de Jamara HG300 Pro inmiddels gekocht en kan er zodoende wat ervaringen over kwijt. Ik ben zelf ook van plan om deze heli te kopen. Weet iemand of de zender van de Hg300 pro kan worden aangesloten op de simulator Realflight 3.5G of op een anderee sim. ? Hoe is de crash bestendigheid van deze heli ?
Alvast bedankt voor een reactie

m'n cameraad had eem 2ehands gekocht.
vloog heel gevoelig. iets de knuppel en hij ging hard
rondtollen. met wind is dit echt niks waard, hij had em naar een dag
kapot. dat kwam omdat hij er niet echt zuinig mee was.
koop een LAMA V3 of een Micro 47G
vliegt veeeel beter

te gevoelig?? dat kan je op veel manieren veranderen.
een coaxaal die veel beter vliegt? klopt maar daar leer je niet vliegen van.

kwa prijs zou ik ook voor een df04 gaan.. daar leer je vliegen van. een coaxaal dingetje kan iedereen besturen, leuk voor erbij maar niet als beginnersheli.

Gewoon een lama v3 bestellen in Hongkong.
Ze zijn daar te koop voor 59 €.
Komt +/- 19 euro verzendkosten overheen, dan kom je totaal op 78 € uit.

LET OP!!!
*Geen grote dure bestelling plaatsen in Hongkong, want dan houd de douane de boel even vast om er belasting bij op te drukken (+/- 20 €)
*Bij geen pakbon aanwezig bepaalt de douane de waarde van het pakket.

Je moet hebben:
euro conector
35Mhz
mode 2 (gas links)

Maar dan ben je altijd noch goedkoper uit dan welke winkel ook hier in Nederland.
Hier de site in Honghong
www.tedani.com

Ik heb hier 3 lama's tegelijk gekocht.

T'ja als je familie ook zo'n lama wil, dan koop je er gelijk 3.
met een beetje handelen kan er dan ook nog wat van de prijs af.
Of eigelijk 3x (gratis) extra lipo's erbij.
:lol: :wink:

aviador zei:
kwa prijs zou ik ook voor een df04 gaan.. daar leer je vliegen van. een coaxaal dingetje kan iedereen besturen, leuk voor erbij maar niet als beginnersheli.

100% mee eens :wink:

zoals trampo al zei:

vliegt voor geen meter (ik ben die cameraad...)

met wind is ie echt nix...
ik heb hem inmiddels uit elkaar gehaald en in een grote doos weggestopt omdat de staartrotor stuk is... verder kun je er echt niet mee beginnen, en ik zou zeggen: jamara heeft weer een dodenmansheli geproduceert...

wat je ook doet... koop geen HG 300...

basVs zei:
hoi,
ik wou graag 1 helicoptertje die ook binnen kan en niet te duur is.
ik ben nog maar een beginer dus mij leek deze wel wat staat ook hier op: http://www.2brothersrc.nl/
is het wat of helemaal niks?

alvast bedankt!
bas

die winkel is voor mij erg dichtbij!

misschien kan ik wat info voor je vragen???

geen een micro heli vliegt met wind goed.
komt omdat het gewicht zo laag is!:P

ik zou ook wel willen beginnen men een goedkope rc heli

die df04 ziet er mij wel iets uit
ik ken wel echt niets van techniek ofzo , wat zijn bv skids??

en waar kan je die df04 erges bestellen in Belgie, of op welke webwinkel kan je laten verzenden naar belgië?

mvg

Joris

aviador zei:
klopt maar daar leer je niet vliegen van.

Min of meer juist, wat je niet leert met een coaxje, is hooveren het ding doet dat bijna vanzelf, maar er zijn wel een paar heel belangrijke dingen die je wel opsteekt met een coaxje, je krijgt namelijk "stickgevoel", je kan het principe van nose-in makkellijker met een coaxje uitproberen dan met een tail-job en het belangrijkste dat je zelfs met een coaxje kan leren is orientatie !!! Dus compleet nutteloos zijn ze echt niet hoor.

Skids is het engelse woord dat gebruikt wordt voor het landingsgestel (de skien dus van de heli), hier in Belgie zul je niet veel walkeras zien in de winkels, maar in Berchem (www.antwerpheli.com)hebben ze de Twister V2 RTF (FP) voor 135 euro en de Twister CP V2 voor 240 eurootjes, dit zijn eigenlijk reboxes van de respectievelijk de Carboon FP (169 euro) en de Carboon CP (265 euro), met een CP heb je net iets meer kans om ook buiten te kunnen vliegen omwille van het hogere toerental van de rotor.

Back