jamara onderdelen

• Topicstarter Topicstarter schelte
  • Startdatum Startdatum
S

schelte

Guest
hoi ik heb een jamara 4x4 buggy 1/10 aangedreven kan ik er ook onderdelen van een andere merk gebruiken

of waar kan ik in nederland onderdelen krijgen wand daar waar ik m gekocht heb zijn de onderdelen niet op vooraad ik heb ze wel bij m besteld maar ik wacht al 4 weken en ze zijn er nog niet :snipersmile:

Sommige Jamara typen zijn ook als Hong Nor modellen op de markt gebracht. Als je mazzel hebt jouw buggy ook, en dan kan je bij PK Racing terecht voor onderdelen.

Maar Jamara is een grote duitse distributeur en producent en via verschillende duitse webshops is vrijwel alles van Jamara leverbaar.

Sommige winkeliers doen niet zo veel met Jamara en wachten gewoon totdat ze genoeg gaan bestellen (scheelt kosten) en je zit natuurlijk in een vakantieperiode waarbij fabrieken en distrubutie bedrijven gewoon enkele weken dicht kunnen zijn. Inweze wordt Jamara door veel winkeliers verkocht en moet je daar ook de onderdelen kunnen bestellen.

oke ik wacht dus even af
maar al ik het bestel in duitsland dan kost een setje vieldragers voor onder 7.80
dan komt er 17.50 verzendkosten er nog bij en dat vind ik niet leuk meer
maar ik wacht wel even af

jamara infact 4x4 heb ik ik probeer nu even te kijken of de anderdelen van hong nor het zelfde uit zien

Back