Jamara V-24 Volvo

• Topicstarter Topicstarter Arjan1981
  • Startdatum Startdatum
A

Arjan1981

Guest
hallo

ik ben een beginnende vaarder :)

ben vanavond wezen kijken voor een bootje ,en kwam ik deze boot tegen http://www.jamara-modelltechnik.de/product_info.php/info/p2552_V-24-Volvo.html Jamara V-24 Volvo en dat leek me wel wat zeker de schappelijke prijs ( 250 euro is compleet met alles erbij ) en met de man erover gehad of er later ook nog een sterkere en misschien later brusshless motor in kan en dat zou geen probleem zijn omdat er een glasvezel mat in de bodem zit

alleen vraag ik me af of het roer dat wel aankan hogere snelheden ,omdat die van simpel plastic is

is iemand bekend met deze boot ?? de vaar eigenschappen enzvvv

hoi

bedankt voor je informatie , dan kan ik die maar beter laten staan dan :lol: ik weet dat je er veel verstand van hebt , eind vorig jaar had ik ook met je op msn gezeten ,maar sinsdien heeft het in de koelkast gestaan om een boot te gaan aanschafen

zal ik voorlopig toch eerst wat verder moeten gaan sparen ervoor ,omdat ik dan denk toch wel op 450 euro uitkom ,omdat er ook nog een zender en lader bijmoet

snap alleen niet van die accu die je aangaf is 8 cellen ,en bij de motor staat 6 tot 7 cellen :roll:

hoe lang zou je kunnen varen op 1 zo,n accu ??

simpel zendertje heb je voor een 40 euro..
en een simpele snellader kost ook een 40 a 60 euro.

lader 50 euro
http://2brothersrc.com/main.php?typ...ption&subject=elektronikaladers&articleid=347

een lader kan je ook 2ehand kopen op marktplaats.
omdat nu de lipo evolutie komt/bezig is verkopen veel mensen hun gewone laders omdat ze overstappen op lipo laders.

voltage's op de motor moet je niet opletten
in de mono 2 klasse gebruiken we een speed 700 9,6 volt.
die word ook gewoon op 14 cellen gezet(16,8Volt)

als je nog een zendertje moet kopen kan je de servo uit de lijst laten vervallen.
die zitten 99 van de 100 keer standaard bij een nieuwe set.

op 1 setje accu's van 3600 mah kan je ongeveer een minuut of 10 a 15 varen.

greetz jaimy

ok dankje wel :)

als ik voor deze of andere boot ga , neem ik t.z.t wel contact met je op :wink: weet wel dat het er een van H&M of MHZ moet gaan worden

groeten Arjan

is goed joh ik hoor het wel van je ..
ik heb je graag verder..
hier zowel op msn of waardan ook .

greetz jaimy

Back