Jdrc modelbouw

Volgens mij gaan ze gewoon door, kan er verder niets over vinden dat men zou stoppen.
Weihnachten_2019.jpg

Dit is gewoon een Kerstkaart,waarin ze bekend maken dat ze gesloten zijn van 23-12-2019 tot met 06-01-2020.
En dat de bestellingen vanaf 6 januari 20020 behandeld/verzonden worden.

Geen sprake van dat ze gaan stoppen !

Gaan niet stoppen.

Is een kerstkaart met de beste wensen voor 2020 en tevens een vermelding dat ze in 2020 nog meer eigen producten hopen te presenteren.
Geen paniek dus, ze gaan niet stoppen

Op de Facebook pagina van jdrc staat een ander verhaal.daar staat dat ze stoppen voor familiale reden.

Op de Facebook pagina staat inderdaad dat ze gaan stoppen ……. jammer ze hadden mooie artikelen, de datum waar op ze gaan sluiten wordt nog bekend gemaakt.
Nog even vlug paar dingetjes bestellen dan.

Het klopt inderdaad dat ze gaan stoppen.

En als ik het zo lees nog vrij snel ook.

Nieuwe maatwerk opdrachten worden niet meer aangenomen en de definitieve sluitingsdatum volgt spoedig.

Jammer.

Net nog een berichtje gestuurd of bestellen nog mogelijk is, of dat men geen bestellingen meer aanneemt.

mag ik via deze weg iets vragen heb bij jdrctrucks .de wat proberen te bestellen maar als ik het formulier in vul met mijn gegevens dan krijg ik een melding van de plaats is niet bekent

Men wordt geadviseerd om op www.shop.blizzard-prints.ch artikelen van jdrc.trucks.de te bestellen daar zij alles gaan overnemen.
Bestellen kan ook via een PayPal account.

Pas nog rear - fender 3 asser besteld in ch voor een ander bouw project wat ik ga gebruiken als mal.

Bedenk wel dan dat Zwitserland buiten de EU is......
Bekijk dus wat je bestelt want JDRC was ook wederverkoper van andere wel EU bedrijven.

Back