Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kurt zei:Zulke simpele dingen zou ik eerder nog met potlood, gum en papier doen...*
@ Cooper
is dat schroefdraad dat je getekend hebt in die stukken?
***edit: dan heb ik het niet over wat Laurens getekend heeft***
Dirk Jan schreef zei:Mooi getekend Laurens, zelf gedaan?
no-excuse schreef zei:Het ontwerp van laurens ziet er wel tricky uit zeg. Netjes gedaan.
dat mischien wel MAAR in autocad kan je tekenen en door cnc frees laten maken ( of lazer snijder)no-excuse zei:Whammy, paint is nog makkelijker ookVeel mensen denken dat het zo'n simpel progamma van microsoft is ( is het ook ) maar je kunt er erg veel mee.
Champ Kind![]()
tvs zei:dat mischien wel MAAR in autocad kan je tekenen en door cnc frees laten maken ( of lazer snijder)no-excuse zei:Whammy, paint is nog makkelijker ookVeel mensen denken dat het zo'n simpel progamma van microsoft is ( is het ook ) maar je kunt er erg veel mee.
Champ Kind![]()
in school werkte wij met vectorworks ook zeer fijn
[/quote]Bart_Banaan zei:Niet echt RC-Car gerelateerd, maar een PC die ik een paar jaar geleden ontworpen heb, en daarna gemaakt:
Ontwerp van de Spacecase (zo heb ik die computer genoemd) gemaakt is in Bryce:
meer informatie en foto's: http://www.mini-itx.com/projects/spacecase/default.asp#spacecase0001
no-excuse zei:[.......
We gaaf gedaan zo'n kast. Kan hij nog meer dan alleen-maar-pc-wezen?
wat dacht je van de MAC mini?Bart_Banaan zei:Toen ik dit ding bouwde (half 2002) waren er nog niet echt veel mini-PC's en helemaal niet die alles wat een grote kon konden... Nadat ik dit verhaal over de PC had gepubliceerd is er een heel uitgebreide Mini-ITX zelfbouw scene ontstaan, zoals je op de site www.Mini-ITX.com kan bekijken....