Hier komen alle update's van de leomarder ik heb ze even allemaal aanelkaar gedaan, Kan je zien wat ik allemaal veranderd heb
Dit is de wagen waar het omgaat, Ik hem hem ongeveer een jaar geleden gekocht en al best veel aan veranderd
zo ziet hij er nu uit
Het komt er dus op neer : Hier even een samenvatting, Update's belanden vanaf nu ook hier in het topic
Jelte
1
2
Het pakketje is binnen.. nieuwe servo en 48T is ook aanwezig..
had nog 25 euro op de rekening staan.. en ik kreeg toevallig zakgeld..
Dus ik ben begonnen met het monteren van de spullen...
Nieuwe lagers
Het plaatje tussen de vlinder en het diffbok paste eerst niet.. hadden sommige ook al gezegt. Die heeft mijn vader even aangepast met de dremel en nu past het wel
3
De motorsteunen zijn vast gemaakt, Het blok zit vast!
Alleen het oogje van het onderblok is open gescheurd.. grrr
Maar dat valt gelukkig allemaal mee!
Hier de foto's
----
4 De laatste update! ( VANDAAG! 22-1-2013 )
De elcon alu delen zijn binnen wow das mooi zeg! 2 onderdraagarmen voor 20 euro.. dus echt in de uit verkoop
Word vervolgd
Dit is de wagen waar het omgaat, Ik hem hem ongeveer een jaar geleden gekocht en al best veel aan veranderd
zo ziet hij er nu uit
Het komt er dus op neer : Hier even een samenvatting, Update's belanden vanaf nu ook hier in het topic
Jelte

1

2
Het pakketje is binnen.. nieuwe servo en 48T is ook aanwezig..
had nog 25 euro op de rekening staan.. en ik kreeg toevallig zakgeld..

Dus ik ben begonnen met het monteren van de spullen...

Nieuwe lagers

Het plaatje tussen de vlinder en het diffbok paste eerst niet.. hadden sommige ook al gezegt. Die heeft mijn vader even aangepast met de dremel en nu past het wel

3
De motorsteunen zijn vast gemaakt, Het blok zit vast!
Alleen het oogje van het onderblok is open gescheurd.. grrr
Maar dat valt gelukkig allemaal mee!
Hier de foto's

----
4 De laatste update! ( VANDAAG! 22-1-2013 )
De elcon alu delen zijn binnen wow das mooi zeg! 2 onderdraagarmen voor 20 euro.. dus echt in de uit verkoop

Word vervolgd