hallo,
ik heb van een forumlid een mustang roto finish van jepe kunnen overnemen.
nu wil ik hem een nieuw kleurtje geven en een nieuwe setup...
eerst en vooral hier enkele foto's van het toestel nu.
graag had ik de verf van de romp gekregen om hem te herspuiten( iemand idee met wat ik dit het best doe?)
de romp zelf is wel stijf enzo maar flinterdun, kan je zo indeuken, laten jullie dit zo??
hoogteroere zal ik de scharnierlijn wat bekijken denk ik.
de neus kan een nieuwe afwerking krijgen maar is niet per se nodig.
de vleugels zijn gefolied, nu twijfel ik om die te glassen en spuiten of opnieuw te folien...
dat zowat de buitenkant betreft.
binnenkant:
op de hoogte zit een hitec hs56bb als ik het goed kan zien
(deze kan ik eventueel laten zitten)
op de rollen zitten jamara servokes de xt blue micro
XT Micro-Blue - JAMARA Modelltechnik - THE OVERNEXT GENERATION
deze zullen vervangen worden normaal.
als setup had ik gedacht aan volgende budget setup:
motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1250Kv / 630w
prop(8x8):
HobbyKing Online R/C Hobby Store : JXF 8x8 / 203 x 203mm Poly Composite propeller (2pcs/bag)
esc 60amp:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 60A Brushless ESC
lipo 4cell 3300mah:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 3300mah 4S 25~50C Lipo Pack
servo hoogte laten zitten? en op vleugels:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : D922MG Digital Metal Gear Servo 1.8kg/ 12g/ 0.07sec
wat denken jullie van deze setup enzo?? alle info en tips over dit toestel zijn welkom, CG weet ik ook niet liggen...
dus tips, info, setup, kleurenschema, CG, alles wat me kan helpen om van deze mustang terug een racer te maken mag hier geplaatst worden...
ook tips of het beter is van hem te smijten of af te schieten en met wat dan is altijd nuttig.
groeten Chris
ik heb van een forumlid een mustang roto finish van jepe kunnen overnemen.
nu wil ik hem een nieuw kleurtje geven en een nieuwe setup...
eerst en vooral hier enkele foto's van het toestel nu.
graag had ik de verf van de romp gekregen om hem te herspuiten( iemand idee met wat ik dit het best doe?)
de romp zelf is wel stijf enzo maar flinterdun, kan je zo indeuken, laten jullie dit zo??
hoogteroere zal ik de scharnierlijn wat bekijken denk ik.
de neus kan een nieuwe afwerking krijgen maar is niet per se nodig.
de vleugels zijn gefolied, nu twijfel ik om die te glassen en spuiten of opnieuw te folien...
dat zowat de buitenkant betreft.
binnenkant:
op de hoogte zit een hitec hs56bb als ik het goed kan zien
(deze kan ik eventueel laten zitten)
op de rollen zitten jamara servokes de xt blue micro
XT Micro-Blue - JAMARA Modelltechnik - THE OVERNEXT GENERATION
deze zullen vervangen worden normaal.
als setup had ik gedacht aan volgende budget setup:
motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1250Kv / 630w
prop(8x8):
HobbyKing Online R/C Hobby Store : JXF 8x8 / 203 x 203mm Poly Composite propeller (2pcs/bag)
esc 60amp:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 60A Brushless ESC
lipo 4cell 3300mah:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 3300mah 4S 25~50C Lipo Pack
servo hoogte laten zitten? en op vleugels:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : D922MG Digital Metal Gear Servo 1.8kg/ 12g/ 0.07sec
wat denken jullie van deze setup enzo?? alle info en tips over dit toestel zijn welkom, CG weet ik ook niet liggen...
dus tips, info, setup, kleurenschema, CG, alles wat me kan helpen om van deze mustang terug een racer te maken mag hier geplaatst worden...
ook tips of het beter is van hem te smijten of af te schieten en met wat dan is altijd nuttig.
groeten Chris