Hoewel ik er met mijn ervaring nog geen kan vliegen zit ik er toch aan te denken om een beetje gedetailleerd straaljager model te bouwen/ samenstellen. Wel eenmotorig variant.
Verder liefst een die vanuit de hand te starten is en waar een intrekbaar landingsgestel onder kan.
Jepe is weer aardig op de rit aan het raken na de brand.
Dus ook daar eens gekeken.
osCommerce
Een F22, F16 of Mirage 2000 leek me wel aardig.
Valt me verder op dat het flinke afmetingen zijn, dat vind ik er wel aantrekkelijk aan. en vliegt wat stabieler lijkt me.
Wat vragen:
1. De F16 is alleen maar gedeeltelijk. Dus moet je zelf vleugels maken van een tekening ofzo + zelf hout kopen? Volg niet in die tekst wat ze precies bedoelen.
2. Gezien de afmetingen neem ik aan dat je niet ver komt met een HET RC -25 motor ofwel? Dus aan wat voor motor moet je denken bij zon grote
F22 = 1.30M lang bij 1.15M breed.
3. EDF: Je kunt op hun site kiezen uit een FLY FLY standaard fan voor 10.80€ of een jepe yet 90-5S + motor voor 89€ Iemand bekend met wat voor motor dat is + het verschil tussen de 2 fans?
HET RC:
Heeft leuke modellen
De F16, F20, F18
Deze zijn wat kleiner en iets goedkoper.
4.Vind het wel apart dat een jepe F22 vliegt op 5 cell, 6 cell zal ook wel maar hij is veel groter. Terwijl de modellen van het rc ook op 5@ 6 cellen vliegen.
RBC kit:
Leuk dat je hem dan zelf bouwt.
F35C vind ik dan wel aardig.
5.
Welke modellen zijn nu te handstarten?
6. Is er veel kwaliteit verschil tussen een F16 van HET RC en een F22 van JEPE?
Nu nog iets over het landingsgestel.
Ik wil een intrekbaar landigsgestel dat een beetje op schaal is.
Dit leek me wel wat:
New Products: SonicElectric
Geen lucht flessen of wat ook.
Kwam ook deze tegen die is voor een landingsgestel op lucht best goed geprijst dacht ik:
osCommerce
7. Wat is bij dit soort type vliegtuigen nu aan te raden als intrekbaar landingsgestel?
Andere opties?
8. Kun je met zon landingsgestel uberhaupt op gras landen?
En is evt er mee opstijgen ook een mogelijkheid?
Verder liefst een die vanuit de hand te starten is en waar een intrekbaar landingsgestel onder kan.
Jepe is weer aardig op de rit aan het raken na de brand.
Dus ook daar eens gekeken.
osCommerce
Een F22, F16 of Mirage 2000 leek me wel aardig.
Valt me verder op dat het flinke afmetingen zijn, dat vind ik er wel aantrekkelijk aan. en vliegt wat stabieler lijkt me.
Wat vragen:
1. De F16 is alleen maar gedeeltelijk. Dus moet je zelf vleugels maken van een tekening ofzo + zelf hout kopen? Volg niet in die tekst wat ze precies bedoelen.
2. Gezien de afmetingen neem ik aan dat je niet ver komt met een HET RC -25 motor ofwel? Dus aan wat voor motor moet je denken bij zon grote
F22 = 1.30M lang bij 1.15M breed.
3. EDF: Je kunt op hun site kiezen uit een FLY FLY standaard fan voor 10.80€ of een jepe yet 90-5S + motor voor 89€ Iemand bekend met wat voor motor dat is + het verschil tussen de 2 fans?
HET RC:
Heeft leuke modellen
De F16, F20, F18
Deze zijn wat kleiner en iets goedkoper.
4.Vind het wel apart dat een jepe F22 vliegt op 5 cell, 6 cell zal ook wel maar hij is veel groter. Terwijl de modellen van het rc ook op 5@ 6 cellen vliegen.
RBC kit:
Leuk dat je hem dan zelf bouwt.
F35C vind ik dan wel aardig.
5.
Welke modellen zijn nu te handstarten?
6. Is er veel kwaliteit verschil tussen een F16 van HET RC en een F22 van JEPE?
Nu nog iets over het landingsgestel.
Ik wil een intrekbaar landigsgestel dat een beetje op schaal is.
Dit leek me wel wat:
New Products: SonicElectric
Geen lucht flessen of wat ook.
Kwam ook deze tegen die is voor een landingsgestel op lucht best goed geprijst dacht ik:
osCommerce
7. Wat is bij dit soort type vliegtuigen nu aan te raden als intrekbaar landingsgestel?
Andere opties?
8. Kun je met zon landingsgestel uberhaupt op gras landen?
En is evt er mee opstijgen ook een mogelijkheid?
Laatst bewerkt: