jet beetle

ziijn er mensen die bij Jetbeetle--Micro/Mini/Small Jet Engines. wel eens wat gekocht hebben

ervaring met deze turbines servies onderhoud enz

wil mogelijk hun Locust H150 - 150lbs turbojet kopen

ik weet dat er weinig zijn die met deze sterkte aan turbine vliegen en daarom ook wat minder bekent zal zijn

groet niels

Hallo Niels.
Nee ,die motor is een beetje groot he ,zou je bijna op een tractor kunnen bouwen ,of ben je weer iets anders van plan.

Hij weegt 10kg joh , dat is veel te zwaar , maar is wel mooi gebouwd .

Mail ze eens ,en zeg dat je intresse hebt ,ik las net dat ze de eerste koper korting geven , wie weet.

Groetjes,

Martin.

......bijna 70kg stuwdruk...., ben wel erg benieuwd wat je er mee van plan bent?? :D Zo te zien staat deze motor nog in ontwikkelings fase waarmee je vraag min of meer wel beantwoord lijkt.

Grt,
Gerald

jetbeetle

Hallo

Ik heb enkele keren een ngv en 55mm compressor gekocht bij hem.
steeds werd alles netjes en vlot afgeleverd,met de x ray certificaten erbij
en ook voor een redelijke prijs

Ko v d Heuvel.

Ja dat is inderdaad waar Ko, ze zijn wel heel vlot met leveren van turbine wielen etc .
Ik heb toen gevraagd of ze voor mij die 40 wieltjes konden maken ,en ik kreeg netjes antwoord , maar ik vond het nog steeds te duur.

Maar inderdaad heel aardige lui ,en altijd bereid om te helpen.

Mvg,

Martin.

plan is om deze op een miniqaud te bouwen
rij nu met een wren XL200 en een jetcat P200 samen genoeg voor 38 kg
maar vind de snelheid nog niet snel genoeg
verder ben ik met de xl200 een nabrander aan het bouwen enige is dat ik niet te ver durf te gaan want schade is er zo
70 kg stuw bij 10 kg gewicht is mooi de meeste mini straalmotoren van 70 tot 100 wegen rond de 20 tot 50 kg dit mede omdat hier ook de brandstofpomp oliesysteem enz opgebouwt zit

mooie van de van jet beetle is dat ze naar een onderhoud van meer dan 100 uur gaan en dat de turbine mooi is

bij intresse hier de eerste beelden
O-niRYb1tDo[/media] - Locust H150A Test 01 -- Propane Ignition
tLj5PbzptFo[/media] - Locust H150A test 02 - pumping kerosene
squdF5l5p4o[/media] - H150A Turbine Test Run -- Starter Motor

ik ben dan in gesprek bij jet beetle
maar probeer ook bij Jet Engines, Microjet Engineering. Microjet UAV Ltd. gas turbine engines. Microturbines. Turbojet. Turbo Shaft, Prop, Fan. 15 to 650 lbs thrust. Engine invention jet. Jet propulsion engine. Jet engine technology.
info te krijgen alleen deze laten niets van ze horen
wil bij hun de FXR150 van rond de 70 kg (150lbs)

groet niels

Laatst bewerkt door een moderator:
Back