Jet Helio beter bestuurbaar dan de Skywatcher ?

Ik zag op 4RC deze heli voor 59,95
N_art340_4.jpg

Heeft iemand hier ervaringen mee ?

P.s. ik kon geen ander topic over deze heli vinden

is al wel een keer een topic over geweest. Daar waren ook filmpjes. Hij lijkt beter te vliegen dan een skywatcher ;) Hoveren moet mogelijk zijn. Alleen de roll functie heeft deze heli niet. Wat de skywatcher mist heeft deze en andersom. Toch heb ik een vermoeden dat je met deze iets kan hoveren en ook beter kan vliegen :) Nu is het nog niets vergeleken met een dragonfly enz...

Gammapooka zei:
Ik zag op 4RC deze heli voor 59,95
N_art340_4.jpg

Heeft iemand hier ervaringen mee ?

P.s. ik kon geen ander topic over deze heli vinden

durf er nog geen oordeel over te geven stond gisteravond toen een kameraad bij me kwam met zon heli teveel wind om een goed oordeel te kunnen geven....en daar komt bij dat ik er geen verstand van heb.

weet wel dat intertoys hem in de aanbieding heeft in emmen en hoogeveen voor 39 euro

cybah

Ik denk dat je dit soort "SPEELGOED" ook niet kunt vergelijken met "echte" modelhelicopters.

Het is en blijft SPEELGOED om mee te SPELEN... echt goed vliegen doen ze gaan van allen, kan ook niet voor die prijs :wink:

Cheers,

Rich 8)

Tadango is mij net even voor met het antwoord :D

P.s. ik verwacht ook niet dat het vliegt als een "echte" helicopter, maar toch wel dat je het minimaal in de lucht kan houden

Zoals Rich al zei is het speelgoed, daar wil ik aan toevoegen dat het is gemaakt voor kinderen. Het is net als de X-twin gewoon chinese troep.
Met een beetje mazzel kun je er wel lol mee hebben :)

Back