Zoals ik al mailde is MH54 op dit moment het snelste voor dit soort modellen.
MH526 ken ik niet, of bedoel je MH56.. dat is langzamer dan dan de 54.
MH50 zou nog een optie kunnen zijn maar dat heb ik nog niet gebruikt zien worden.
Ik heb een nog iets sneller profiel maar dat werkt niet met "grondstarters" dat moet gegooid worden en dan moet er ook nog snel snelheid opgebouwd worden want de lift is een stuk minder bij lage snelheid.
Alle speedkisten zoals de Crocoblade en de HJK modellen hebben dat erop zitten maar verloopt dan ook nog in dikte, eigenlijk 3 of 4 profielen in 1 vleugel.
Dus gewoon de 54 erop, voor stabiliteit ietsje V stelling, beste is dan de vleugel omgekeerd op tafel verlijmen, dan is de bovenkant vlak en de onderkant heeft wat V-stelling.
Dunne achterlijst, dat geeft het minste weerstand.
Weet je wat ik nog steeds een geweldig mooie kist vind, de Schubeler Vector.
Die is dan wel vol gfk.
Ik heb zoiets een keer gebouwd maar ben er niet mee verder gegaan.
Als ik nou toch eens met Rhino of zo zou leren werken dan komt ie er wel...
MH526 ken ik niet, of bedoel je MH56.. dat is langzamer dan dan de 54.
MH50 zou nog een optie kunnen zijn maar dat heb ik nog niet gebruikt zien worden.
Ik heb een nog iets sneller profiel maar dat werkt niet met "grondstarters" dat moet gegooid worden en dan moet er ook nog snel snelheid opgebouwd worden want de lift is een stuk minder bij lage snelheid.
Alle speedkisten zoals de Crocoblade en de HJK modellen hebben dat erop zitten maar verloopt dan ook nog in dikte, eigenlijk 3 of 4 profielen in 1 vleugel.
Dus gewoon de 54 erop, voor stabiliteit ietsje V stelling, beste is dan de vleugel omgekeerd op tafel verlijmen, dan is de bovenkant vlak en de onderkant heeft wat V-stelling.
Dunne achterlijst, dat geeft het minste weerstand.
Weet je wat ik nog steeds een geweldig mooie kist vind, de Schubeler Vector.
Die is dan wel vol gfk.
Ik heb zoiets een keer gebouwd maar ben er niet mee verder gegaan.
Als ik nou toch eens met Rhino of zo zou leren werken dan komt ie er wel...