Jet meeting Rozenburg.

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door Dick, 29 aug 2003.

  1. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Op Zondag 28 September 2003 is er weer "Jets over Rozenburg".
    Voor de 2e keer organiseerd deze club in Zuid Holland een jetmeeting in September ter afsluiting van het jet seizoen. Er mag met turbine modellen gevlogen worden, maar ook met impellers. (brandstof en elektro)
    Aanvang: 10.00 Uur.
    Het geheel staat in het teken van informatie uitwisselen en in een ontspannen sfeer vliegen.

    Linkje naar fotoverslag vorig jaar: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=255
    Route beschrijving:
    Het veld ligt aan de Noordzeeweg nr 1, op de landtong in Rozenburg. Neem, komende via de A15/N15 de afrit “Industrieterrein Pothof” / “Havens 5300 – 5500”. Vanuit Rotterdam gezien ligt deze afrit vlak vóór de Calandbrug. Volg deze weg tot aan de einde weg situatie. Daar rechtsaf de Noordzeeweg op. Na 4½ km ligt aan de rechterkant de Mini Airport E.M.C.R. Volg, komende van de veerpont Maassluis – Rozenburg, de weg vanaf de pont naar de dijk. Rechtsaf; weg volgen en einde weg weer rechts de Noordzeeweg op. Het veld meet 100 bij 250 meter, waarvan 80 bij 150 meter regelmatig kort gemaaid wordt. De pits is verhard met tegels. Er is een clubhuis en er zijn toiletten.

    [​IMG]


    Voor meer informatie over deze club zie: http://80.60.244.224/ModelClub/main/Frameset.htm
    E-mail voorzitter: h.goossens10@chello.nl
     
  2. Sandor

    Sandor Guest

    we zouden graag komen

    ik probeer wat ik kan doen , moet dit weer overleggen met de rest

    grt Sandor

    [​IMG]
     
  3. Cropduster

    Cropduster

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    582
    Locatie:
    MVA Almere
    Goed, wie gaan er allemaal naar Rozenburg?
    Bert en Dick gaan, ik ga met Donald van Tongeren en Hans Hochgemuth, who else?
     
  4. Vinze

    Vinze

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    1.022
    Locatie:
    hellevoetsluis/ EMCR Rozenburg
    IK IK IK IKKKEE!!
     
  5. Didier

    Didier Guest

    Jazeker, ik kom ook kijken! :lol:
     
  6. Cropduster

    Cropduster

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    582
    Locatie:
    MVA Almere
    Mijn plan is iets gewijzigt, Hans moet weg voor werk, dus geen kangaroo. Donald en ik komen natuurlijk wel... :D
     
  7. dutchhelipilot

    dutchhelipilot

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    2.040
    Locatie:
    Doetinchem
    Als het weer goed is kom ik ook met mijn (mag sinds woensdag zeggen) oudste zoon (bijna 4) kijken. Krijgt hij ook weer een papa dag want hij is met zijn nieuwe broer wat papa aandacht te kort gekomen. :wink:

    Nee maar zonder zotheid. Ik zei ga je morgen meer straaljagers kijken met een zender werd hij dol blij.

    Dus wij zijn als het goed is van de partij.

    gr Remco
     
  8. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    Ja, van de partij,
    Henk en Han... kangaroo en Hot Spot.
     
  9. Roy

    Roy Guest

    Ik kom ook ffies kijken, en dan als iedereen is uitgespeeld ook zelf ng een paar vluchtjes maken 8)

    Tot morgen!

    Roy
     
  10. Emile

    Emile

    Lid geworden:
    28 okt 2002
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Venray
    Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook van de partij, samen met Walther en JéPé. :)

    JéPé zal een geLIPOlyseerde Pyranha meenemen. :twisted:

    Kickuh,
    Emile 8)
     
  11. Vinze

    Vinze

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    1.022
    Locatie:
    hellevoetsluis/ EMCR Rozenburg
    vandaag wezen kijken op de jetmeeting in rozenburg. helaas niet zo veel turbine modellen als de eerste versie van vorig jaar. maar zeker een stuk drukker met publiek.

    erg spectaculair was Bennie van de Goor hij vloog met zijn Bobcat op vol snelheid (in de regio 300Km/u), bijna meskant op minder als een meter over het gras. hoe die man dat ding nog onder bedwang kan houden pfffff.

    minder prettig was de crash van een Hotspot. het toestel raakte op volle snelheid met zijn vleugel de grond en spatte uit een. zeer tragisch.

    de pyrhana eindelijk eens in levende lijve gezien en gehoort. pittig dingetje hoor....

    vinze
     
  12. Cropduster

    Cropduster

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    582
    Locatie:
    MVA Almere
    Spectaculair is één manier om die demonstratie te omschrijven... :evil:
     
  13. dutchhelipilot

    dutchhelipilot

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    2.040
    Locatie:
    Doetinchem
    Hij rookte wel een beetje hoor :wink:

    gr Remco
     
  14. toine

    toine

    Lid geworden:
    22 aug 2003
    Berichten:
    168
    Locatie:
    Amsterdam
    Mijn foto's zijn klaar en kunnen bekeken worden via Airtoi, Gallery, Rozenburg 2003
     

Deel Deze Pagina