Jet World Masters 2007 - photos updated online

De Dutch Jet team is nu aangekomen in Ireland. Fotos updated online hier: Dutch Jet Team (photo gallery)

02.jpg

jwm_mission.jpg

Hoi,

Gafe foto's ....looking good!!!!!!!!!!!!

Heel veel succes Dutch Jet team !!!!!!!!!!!!!!!

Grtz
Nickos

Blijft toch griezelig om je kostbare kist in een krat te (laten) vervoeren, maar het ziet er goed uit allemaal!

Grt.

Het eerste ben ik met je eens, maar het tweede niet. Ik zie enkele kisten en kratten die niet aan onze ( www.inverdo.nl ) eisen zouden voldoen. Ik heb nu het laatste jaar heel regelmatig als uitzendkracht voor hun gewerkt en ze hebben de kwaliteit heel hoog staan. Tevens pakken wij alles op locatie voor je in als je dat wil.

Het eerste ben ik met je eens, maar het tweede niet. Ik zie enkele kisten en kratten die niet aan onze ( www.inverdo.nl ) eisen zouden voldoen

...kan me helemaal meeleven, altijd griezelig om je schoonheid (modellekke..... :wink: ) in zo'n krat te laten vervoeren...... Heb mijn F15 ook zo meerdere malen vervoerd en meestal goed gegaan.
Klein incidentje, terug komend vanuit WK Schaal 2002 te Canada zat er een groot gat in een hoek, kon duidelijk nog markeringen zien van een soort steekwagen...... :bad-words: ..... Model was echter op een haar na gemist, alleen een klein ABS-kunstof detail antennetje afgebroken...pfeww...

Hieronder fotootjes van DutchJetTeam site, iets minder goed gegaan, zal wel erg stevig gebaald hebben, en de kist ziet er best duur uit.....misschien verkeerd ingepakt. ZIt zelf in luchtvaart en weet hoe lomp sommige bagage afhandelaars kunnen zijn......zoals ik al zei, altijd eng :!:

060.jpg

061.jpg

062.jpg

In ieder geval erg veel sterkte en succes voor de nederlandse jongens, hou de oranje vaandel hoog :proost:

Groet,
Gerald

Hoi,

Hoe is dat in gods naam mogelijk die neus zo diep in die kist.....????? :?: :?:

Dat doet echt AU

Als je goed kijkt zie je dat er achter de staart in de kist nog een wandje staat. Hierachter heeft een te groot gewicht gezeten welke op de een of andere manier verschoven is en hierbij die wand weggedrukt heeft en zo de romp weer weggeduwd heeft. Omdat de neus van het model dan tegen een zwaardere/sterkere buitenwand van de kist aan komt krijg je dit soort schade.

Bij dit soort gevoelige vrachten nooit zware dingen achter een wandje naast de kostbare vracht proberen op te sluiten, maar ten alle tijden vastzetten op de vloer van de kist. Dan kan het model daar weer boven op gezet worden. Dit vastzetten op de bodem doe je met spanbandjes en enkele plankjes om het "gewicht" heen.

Theo Coenen zei:
Als je goed kijkt zie je dat er achter de staart in de kist nog een wandje staat. Hierachter heeft een te groot gewicht gezeten welke op de een of andere manier verschoven is en hierbij die wand weggedrukt heeft en zo de romp weer weggeduwd heeft. Omdat de neus van het model dan tegen een zwaardere/sterkere buitenwand van de kist aan komt krijg je dit soort schade.

Daar sta je toch niet bij stil he.
Leermoment voor ons om alles vast te zetten en de zware spullen onder.

Jee... wat is dit balen zeg voor de eigenaar :cry:

Weet iemand of die F16 van Martijn vliegklaar is? Of zit Derk voor de gezelligheid in Ierland :D

wvr zei:
Weet iemand of die F16 van Martijn vliegklaar is? Of zit Derk voor de gezelligheid in Ierland :D
nope lees het verhaal maar op de site van het dutch jet team

Na die landing zal die zeker niet meer mee kunnen doen met de Concour d'elegance :)

Grt.

wvr zei:

Helaas, het toestel was niet gereed. Tweede keer op rij, dit was ook al de situatie in Hongarije. Erg zuur voor Derk, want hij had erg graag met de kist gevlogen, en ik vermoed dat hij ook erg goed zou hebben gescoord. Beetje jammer allemaal.

Tadango zei:
ai, dat lijkt me ook een kostbare landing :(

Viel eigenlijk wel mee. er was niet overdreven veel schade. Dit toestel is van de italianen.
Helaas is vanochtend een kist (Panther) van de italianen gecrashed (gisteren ook een ier (FIat G-91) en een spanjaard (F-5))

Back