jetcat 100 rx programmeren

Destijds kocht ik een nieuwe turbine , omdat ik hoopte dat die sneller zou aanpakken, echter hij is nog tergend langzaam. Naar't schijnt zou er een programmatje in omloop zijn , waarmee je aan de fabrieksinstellingen geraakt en deze tijd kunt versnellen : zou nu 3.3 sec zijn en ik zou er 1.5 sec uit willen krijgen : zou blijkbaar nog mogelijk zijn zonder een flame out te hebben. Weet iemand hier meer over ?

mvg

Koen

De P-100rx zou bijna geen vertraging mogen hebben.
Als dat wel zo is zou je denken dat er iets met m aan de hand is.
Ik ken de V10 ecu software niet maar in de V6.0 (de voorgaande) kun je de throttle respons instellen.

Misschien even Udo Toepfer van Jetcat mailen?

Heb een paar dagen geleden het programmeerkastje aan het bestuderen geweest : heb daar gevonden dat de aanpak van traagloop naar middengas op normaal stond, heb die dan aangepast naar snel, die naar volgas stond op snel. Gisteren laten proefdraaien en pakt nu wel snel aan naar midden gas, naar volle gas blijkbaar in twee stappen. Jammer dat ze dit niet standaard zo instellen, had me ettelijke reparatie uren aan het landingsonderstel kunnen uitsparen. aan mijn vorige turbine kon ik niets wat dat betreft programmeren. RTFM : read the fucking manual , maar dan liefst in het nederlands

grtjs en bedankt

Koen

Back