Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, "even" alle 10+ 35mHz ontvangers verwisselen voor 2,4GHz wordt iets te gortig.Dat ziet er goed uit, en eh, toch nog omschakelen naar 35MHz ?
Ik heb een vraag.
Ik heb een futaba field force 9. Als ik het originele fasst systeem zou kopen dan kan daar alleen een zendmodule in die 8 kanaals is. Omdat het duplex systeem 16(?) kanaals is, is het dan zo dat ik mijn volle 9 kanalen kan gebruiken van mijn zender? Dat zou een van de voornaamste redenen voor mij zijn dit te kopen. Samen met het grote prijsverschil natuurlijk.
Groeten Maarten
Mooie van het Jeti systeem is dat je dmv de Jetibox progameermogelijkheid bijvoorbeeld geen 2 rolroer kanalen hoeft te gebruiken.
Je kan het in de ontvanger dan zo instellen dat die ene zendkanaal in de ontvanger wordt gesplitst naar 2 kanalen met de mogelijkheid van instellen van uitslag en reverse.
Met Jeti kan je dan toch heel veel. Differentieren, duplexing, nul instellingen, delay, mixen en gain kan je allemaal met jeti ontvangers.
Groeten,
Bart
En vandaag kreeg ik de 6-polige beveiligde schakelaar binnen die er natuurlijk vanavond meteen even in moest:
![]()
Nu kan ik dus schakelen tussen 2,4GHz en 35mHz (en wordt ook de niet gebruikte module niet voorzien van spanning)![]()