Met Jeti is het mogelijk om een ontvanger setup te maken die elkaar backuppen.
Ofwel 2 ontvangers, als ontvanger 1 het begeeft heb je nog steeds volledige controle over je toestel omdat ontvanger 2 ook meedraaid . Nu is een powerbox wel een vereiste omdat anders als receiver 1 overlijd de 2e ontvanger ook plat gaat.
Nu zijn er diverse mogelijkheden in combo met centralbox 200 en 2x R3/RSW ontvangers:
Nu heb ik alleen een powerbox competition. Na contact met esprit rc blijkt dat 2x R3/RSW ontvanger ook werkt met een powerbox. Ik heb dus een powerbox competition.
Heeft iemand hier verstand van hoe dit werkt en aangesloten wordt met een powerbox? Dus niet met centralbox 200
Port Configurations (Rx Firmware 3.20):
Standard: 1-3 Servo, 4/Ext Telemetry/USB Programming
PPM/Servo: 1-2 Servo, 3 PPM, 4/Ext Telemetry/USB Programming
EX Bus/Servo: 1-3 Servo, 4/Ext EX Bus/USB Programming
UDI/Servo: 1-2 Servo, 3 UDI, 4/Ext Telemetry/USB Programming
Wireless Switch: 3 Switch
Alle tips welkom om een FULL redandancy systeem te maken.
Kist heeft zon 10@11 ontvanger channels nodig op een normale ontvanger en heb dus een powerbox competition.
Ofwel 2 ontvangers, als ontvanger 1 het begeeft heb je nog steeds volledige controle over je toestel omdat ontvanger 2 ook meedraaid . Nu is een powerbox wel een vereiste omdat anders als receiver 1 overlijd de 2e ontvanger ook plat gaat.
Nu zijn er diverse mogelijkheden in combo met centralbox 200 en 2x R3/RSW ontvangers:
Nu heb ik alleen een powerbox competition. Na contact met esprit rc blijkt dat 2x R3/RSW ontvanger ook werkt met een powerbox. Ik heb dus een powerbox competition.
Heeft iemand hier verstand van hoe dit werkt en aangesloten wordt met een powerbox? Dus niet met centralbox 200
- Normaal heeft je ontvanger b.v 10x servo uitgang, deze ontvanger stuurt dan alles naar ingangen powerbox, vanuit daar uitgangen powerbox naar servo,s en klaar.
- Zie zelf niet in hoe ik 10channels aan kan sturen in dual redandancy met 2x R3/rsw ontvanger en mijn powerbox. want het lijkt dat ze max 3x servo kunnen aansturen vanuit 1 ontvanger of ontgaat mij iets? zie onder
- Wat ik er van begrijp stuurt de R3/rsw via 1 kabel alle uitgangen aan. Die plug je in een powerbox en daar gaan weer alle servo,s in. Hoeveel servo,s je nu kunt aansturen en hoe aan te sluiten met een powerbox volg ik even niet. Omdat normaal bij een powerbox het is: input A gaat naar output A. Er is niet 1 ingang die naar 10x output gaat ofzo.
Port Configurations (Rx Firmware 3.20):
Standard: 1-3 Servo, 4/Ext Telemetry/USB Programming
PPM/Servo: 1-2 Servo, 3 PPM, 4/Ext Telemetry/USB Programming
EX Bus/Servo: 1-3 Servo, 4/Ext EX Bus/USB Programming
UDI/Servo: 1-2 Servo, 3 UDI, 4/Ext Telemetry/USB Programming
Wireless Switch: 3 Switch
- Wat ik NIET zoek: is cross assignment daar bij is ontvanger 1 bijvoorbeeld channel 1tm10, ontvanger 2 channel 11tm 20. Je kunt dan bijvoorbeeld aileron links op ontvanger 1 zetten en aileron rechts op ontvanger 2. Zie bijvoorbeeld:
- Voor ailerons leuk maar als 1 ontvanger uitvalt wil ik nog wel zien of je veilig kunt landen met 1 hoogteroer van 2 en 1 aileron van 2. Zonder ail zal gaan maar ook nog met maar 1 hoogteroervlak.... zal erg beroerd vliegen ook in een 3D kist. + 2x zoveel kans op uitval omdat je 2x ontvanger gebruikt.
Alle tips welkom om een FULL redandancy systeem te maken.
Kist heeft zon 10@11 ontvanger channels nodig op een normale ontvanger en heb dus een powerbox competition.
Laatst bewerkt: