Hallo allemaal,
Ik ben vorig jaar, na een tijdje, ook weer eens in Rosenburg geweest en het is en blijft geweldig.
Nu hebben wij, de LVC_limbricht Sittard jaren geleden ook al eens een Jetmeeting georganiseerd. Na enig overleg met Rosenburg en het bestuur van mijn vliegclub (De LVC dus)willen we dit jaar als er genoeg animo is weer een jetmeeting organiseren.
Het zal dan op zaterdag 27 september zijn !
Nu de belangrijkste vraag?
Is er genoeg animo om in Nederland een 2e jetmeeting zoals in Rosenburg te organiseren?
Ons veld is 140 meter lang en voor een jetmeeting natuurlijk mooi gewalst en gemaaid.
In de lengte richting van ons veld hebben we geen beperkingen!
Wij mogen vliegen van 9.00 tot 21.00 uur.
Zie: LVC Sittard - Home
Graag jullie reactie.
grtjs en bedankt
Frank Cox
Ik ben vorig jaar, na een tijdje, ook weer eens in Rosenburg geweest en het is en blijft geweldig.
Nu hebben wij, de LVC_limbricht Sittard jaren geleden ook al eens een Jetmeeting georganiseerd. Na enig overleg met Rosenburg en het bestuur van mijn vliegclub (De LVC dus)willen we dit jaar als er genoeg animo is weer een jetmeeting organiseren.
Het zal dan op zaterdag 27 september zijn !
Nu de belangrijkste vraag?
Is er genoeg animo om in Nederland een 2e jetmeeting zoals in Rosenburg te organiseren?
Ons veld is 140 meter lang en voor een jetmeeting natuurlijk mooi gewalst en gemaaid.
In de lengte richting van ons veld hebben we geen beperkingen!
Wij mogen vliegen van 9.00 tot 21.00 uur.
Zie: LVC Sittard - Home
Graag jullie reactie.
grtjs en bedankt
Frank Cox