jetmeeting Stadskanaal 2011

7 en 8 mei organiseren wij de tweede jetmeeting op ons mooie veld in Stadskanaal. Ook zijn jullie als deelnemers weer welkom op de camping aan het veld waar we weer van water en stroom voorzien zijn. Een dagje eerder komen is geen enkel probleem. Alleen vliegen we alleen zaterdags en zondags met turbine aangedreven dus voordien geen testvluchten of proefstarts meer. Info zal t.z.t volgen en jullie aanmeldingen zien we graag tegemoet.
gr.Pieter Nap en Remke Germs

Mhhh, 7 en/of 8 mei, daar moeten we maar eens een gaatje voor maken.'

Hij staat in de agenda genoteerd :yes:

Staat alvast genoteerd. Ik kom ook het hele weekend dit keer. Vliegen we vrijdag avond gewoon met de nanojets ;)

mooi

@ Remke, Pieter en alle leden van de Stadskanaalse vliegclub.

Ga jullie weer zien 7 en 8 mei.

Ga toch proberen om nog meer kero te verstoken dan 'jetfink' Andreas, maar zal niet lukken waarschijnlijk.

M'n opvolger van de XL Velox neem ik mee en de F86 K natuurlijk.

Groet Ger.

Jij hebt eigenlijk 2 zendersets nodig Ger.

Kun je met de opvolger achterna gezeten worden door de F86 (niet helemaal hetzelfde tijdperk maar ach, kniesoor die daar op let ;-) ).

Ga toch proberen om nog meer kero te verstoken dan 'jetfink' Andreas, maar zal niet lukken waarschijnlijk.

Groet Ger.

Ha, Ha... Ik houd me volgend jaar terug...

De Hawk was duur - moet beginnen met sparen nu;)

Andreas

opvolger

@ Remke, Pieter en alle leden van de Stadskanaalse vliegclub.

Ga jullie weer zien 7 en 8 mei.

Groet Ger.

Wanneer gaat de opvolger of achter volger voor het eerst het lucht ruim verkennen Ger.

moet even flink doorbouwen aan mijn Hawkje (volgens mij moet er eerst nog een Dragon afgemaakt worden;))
maar staat in de agenda mannen.

binnenkort

Wanneer gaat de opvolger of achter volger voor het eerst het lucht ruim verkennen Ger.

@Gerrit Jan.

Niet a.s. maandag maar de maandag erop ga ik vanuit, hij staat al vliegklaar maar eerst nog een paar avondjes er mijn kritische blik over laten gaan.(en hier en daar wat veranderen en/of verbeteren)
Het weer en de wind moeten voor de eerste vlucht wel gunstig zijn want in neem geen extra risico's, wil er in ieder geval toch ook wel zo'n 150 vluchtjes mee wegzetten.
Checken, testen, voelen, en nog eens en nog eens, en dan hemelen met dat ding.

Ik heb tijd zat tenslotte :wink:

En er zouden nog een paar mensen bij willen zijn, zonder hen ga ik hem niet maidenen.

Groet Ger.

Back