Jets over Pampa 2005????

toine zei:
Noem dan ook namen Eddy, zo plaats je een hele groep in de beklaagdenbank

Toine,

Zij die met deze bedoeling inschrijven, herkennen zich wel, het is geen evaluatie van het laatste jaar.

Sandor,

Pampa is een vereniging, die er helemaal alleen voor staat, jij weet ook wel dat koken geld kost. En een meeting zoals JOPS brengt kosten met zich mee.

EN de hele discutie is hier eigelijk begonnen over het niet kunnen vliegen. Nu als je weet dat er 600 vluchten zijn gevlogen ondanks het slechte weer van zondag, vind ik dat een raar iets.

NU ga een mailtje dat ik vanmiddag kreeg is voor leggen op de bestuursvergadering en eens we hier uit zijn zullen we de nieuwe spelregels hier bekendmaken. Meer kan ik niet voor julie doen.

SecretarisPMF zei:
toine zei:
Noem dan ook namen Eddy, zo plaats je een hele groep in de beklaagdenbank

Sandor,

Pampa is een vereniging, die er helemaal alleen voor staat, jij weet ook wel dat koken geld kost. En een meeting zoals JOPS brengt kosten met zich mee.

EN de hele discutie is hier eigelijk begonnen over het niet kunnen vliegen. Nu als je weet dat er 600 vluchten zijn gevlogen ondanks het slechte weer van zondag, vind ik dat een raar iets.

NU ga een mailtje dat ik vanmiddag kreeg is voor leggen op de bestuursvergadering en eens we hier uit zijn zullen we de nieuwe spelregels hier bekendmaken. Meer kan ik niet voor julie doen.

eddy u hoort mij ook niet zeuren
maar als het groter en groter word
moet u gewoon plaats indelen voor diverse menssen en fabrikanten om hun modellen voor te voeren
het kost ons ook zeer veel geld alleen maar om daar te staan en service te verlenen.
ducted fans vind ik niet erg
maar ik vind kleinste model electro en zo er niet echt meer thuishoren
ik denk dat het beter is om eens echt te kijken wat er nog zo komt
en meer nadruk te legen op schaal kisten en nieuws op het gebied van turbine,s
daar word nu bar weinig aan gedaan.

Tja dan krijg je dus een elite meeting.
Alleen maar fabrikanten met hun dure spullen en hun sponsorpiloten.

Daar vind ik dus geen bal aan. En ik vraag me af of we daar wel op zitten te wachten.

Nu was het een meeting waarin het gewone volk kon zien dat je ook met eenvoudige middelen veel plezier kan hebben met electro ducted fan Jets.
Vorig jaar kregen Niek en ik van enkele turbine vliegers complimenten met betrekking tot onze modelletjes. Zij zagen ook dat wij veel plezier ermee hadden en dat het publiek die kleine modelletjes ook waardeerde. Zo laat je dus zien dat het op een alternatieve manier ook heel goed kan.

Dat denk ik niet. De gewone modelbouwers die een Brandstof DF of een turbinemodel hebben mogen toch ook nog meedoen.

Dat is toch niet elite?? 8O

Koenieboy, PROFICIAT je heb de elite ploeg bereikt :lol: :lol: :lol:

SecretarisPMF zei:
Wij willen wel mee met de toekomst, maar sommige onder ons denken dat PMF nog in de middeleeuwen leeft, voor wat hoort wat, er zijn er me iets te veel die een elektromodel zien als een gratis tiket. Inschrijven, binnenkomen, BBQ eten, nog hun gratis bonnetjes afhalen en gaan feesten.

Nu gelukkig is niet iedereen zo, maar het is ons spijtig genoeg opgevallen.

ZIEN jullie een andere manier om dit in goede banen te leiden?????

Mischien systeem Harsewinkel:
In eerste instantie alles betalen. Camping, BBQ.
Mensen die een bijdrage hebben geleverd in de show (bij harsewinkel dus nachtvliegen of de zondag show) krijgen hun geld terug.
Organisatie bepaald wie ze in de show willen. Als je gekozen wil worden, dan moet je wat interesants kunnen bieden.

Hoi allemaal,
Ben net terug van vakantie en het Forum aan het doorspitten met als gevolg.

Eddy schreef:

Wij willen wel mee met de toekomst, maar sommige onder ons denken dat PMF nog in de middeleeuwen leeft, voor wat hoort wat, er zijn er me iets te veel die een elektromodel zien als een gratis tiket. Inschrijven, binnenkomen, BBQ eten, nog hun gratis bonnetjes afhalen en gaan feesten.

Nu gelukkig is niet iedereen zo, maar het is ons spijtig genoeg opgevallen.

Ook ik schrijf me elk jaar in, dit jaar als electrovlieger.
ik moet meer dan 3½ uur rijden met de caravan om er te komen ( kost een hoop € tjes )
Aan de BBQ doe ik niet mee en de bonnetjes geef ik meestal weg aan vienden die daar zijn (vorig jaar heb ik ze zelfs terug gegeven aan de mensen in de zendertent) en feesten in de tent is leuk maar niets voor mij dit in verband met de harde muziek dus "Inschrijven, binnenkomen, BBQ eten, nog hun gratis bonnetjes afhalen en gaan feesten."
gaat voor mij niet op, als je alles zo goed bij houd moet je ook dat weten.
Ik ben op Electro over gegaan omdat ik daar in geïnterseert ben, ik heb op zaterdag één vlucht met mijn F-18 gemaakt omdat ik voor het eerst met een ander accu vloog en het resultaat niet wist. Op zondag niet gevlogen voor 12:00 uur omdat ik in de Show wilde vliegen maar geen één persoon kan van mij verwachten dat ik met een voor mij dure zender in de regen gaat staan vliegen, het model kan er wel tegen maar een druppeltje water op de verkeerde plek in de zender en m'n jet knalt het publiek in, ik druf dat risico niet te nemen..
Dus Eddy, sorry dat ik jullie daarin teleurgesteld heb.

Wat de Maesterpeaker betreft, je hoeft helemaal niet harder te spreken, een luidspeker bij de Camping of richting camping zou misschien al een idee wezen, als er een Turbine Jet de lucht ingaat hoor je niets meer van de Masterspaeker.

Verder heb ik het naar mijn zin gehad en vondt het jammer dat het weer roet in het eten gooide en hoop dat jullie het volgend jaar beter treffen.

Met vriendelijke groet, Janneman

als je dan een luidspreker op de camping zet of richting camping dan heb je weer mensen die op de camping zitten en die reclammeren dat er teveel lawaai is op de camping door die luidsprekers

Bek houwe, je komt daar voor pampa, anders ga je maar naar een hutje verderop op de hei

Tsss, tsss wat een taal voor een moderator ;)

En voor mij geen Pampa meer als het zo moet....Vond juist de combi leuk van zelf EDF vliegen en kijken naar al het andere spul..

Hallo jackass

als je dan een luidspreker op de camping zet of richting camping dan heb je weer mensen die op de camping zitten en die reclammeren dat er teveel lawaai is op de camping door die luidsprekers

Als je voor de camping komt moet je niet naar Jet over Pampa gaan maar naar een camping en niet profiteren van gratis kamperen.
Je weet van tevoren dat dit evenment herrie met zich mee brengt.
Ik vraag alleen een voorziening dat mensen op de campingsite kunnen horen wanneer ze kunnen of mogen vliegen.

En Niek zo grof hoeft het nu ook weer niet, ik kan het ook niet helpen dat de EDF's geweert worden op dit evenement.
Ik had het ook graag anders gezien en hoop nog dat ze hun mening veranderen (als het al waar is ).

Janneman

:offtopic:

...Bek houwe....

Als wij deelnemers aan dit forum worden verzocht om genuanceerd te werk te gaan (Niet schelden, geen grof taalgebruik, niet beledigen, etc....) denk ik dat dat alleen een haalbare kaart is als de aansturende moderators zich in ieder geval daar ook aan houden?? :?

Groet,
Gerald

Het gaat er in dit geval niet om of er hier of daar een discussie noodzakelijk is....

@janneman:
daar ben ik het volledig mee eens, ik bedoelde gewoon dat het geen optie was om een luidspreker op de camping te zetten, en de mensen die hun plaatje binnenbrengen bij de vluchtnummering en als er dan een wachtlijst is, die moeten niet op de camping gaan zitten, je weet nooit wat er gebeurd zodat de wachtlijst op een keer korter is (crashes, storingen of zoveel andere dingen) nu, die lijst gaat nooit veel korter worden in 1keer, maar als ze hun plaatje binnenbrengen bij de vluchtnummering wordt er GESCHAT hoelang de wachttijd is en als er dan iets veranderd is en die mensen die mogen vliegen die zitten dan op de camping, dan kan ik niet meer zeggen dan dikke pech en opnieuw de wachtrij in of zender binnendoen.

Theo Coenen zei:

Hmmm..., morgen lekker naar zo'n "elite meeting". Jetpower 2005, www.amtjets.com/jet_power_2005.pdf alleen maar fabrikanten en sponsor piloten. Erg mooi spul, erg veel te zien en heel veel te leren en erg gezellig. Jammer dat het morgen een beetje slecht weer word...

ben vandaag naar de jetpower meeting geweest en het was super
het is inderdaad een ELITE meeting .
8) 8) NOU EN 8) 8)

jetmeeting Jetsover Pampa gaat in 2006 door op 22 en 23 juli.

Dit jaar is er voor PMF één grote verandering, ik Eddy ben uit het bestuur gestapt (en tevens het modelbouwwereldje) om gezondheidsredenen.

Mijn opvolger voor het organiseren van de Jets over Pampa is Achten Koen hier op het forum te vinden als koenieboy.

Ik hoop dat de jetmeting in zijn volle glorie blijft bestaan, ik heb 16 jaar het beste van mezelf gegeven, maar een hartinfarct gaf me aan dat het genoeg geweest was, de meeting, het secretariaat, indoor gebeuren het werd me wat te veel. Ik heb een prachtige nieuwe hobby gevonde in het ligfietsen met een snelheidstrike rijd ik mijn km om terug in conditie te geraken.

Ik hoop vele onder ons weer te zien op de volgende meeting.

Back