Hoi allemaal,
Ben net terug van vakantie en het Forum aan het doorspitten met als gevolg.
Eddy schreef:
Wij willen wel mee met de toekomst, maar sommige onder ons denken dat PMF nog in de middeleeuwen leeft, voor wat hoort wat, er zijn er me iets te veel die een elektromodel zien als een gratis tiket. Inschrijven, binnenkomen, BBQ eten, nog hun gratis bonnetjes afhalen en gaan feesten.
Nu gelukkig is niet iedereen zo, maar het is ons spijtig genoeg opgevallen.
Ook ik schrijf me elk jaar in, dit jaar als electrovlieger.
ik moet meer dan 3½ uur rijden met de caravan om er te komen ( kost een hoop € tjes )
Aan de BBQ doe ik niet mee en de bonnetjes geef ik meestal weg aan vienden die daar zijn (vorig jaar heb ik ze zelfs terug gegeven aan de mensen in de zendertent) en feesten in de tent is leuk maar niets voor mij dit in verband met de harde muziek dus
"Inschrijven, binnenkomen, BBQ eten, nog hun gratis bonnetjes afhalen en gaan feesten."
gaat voor mij niet op, als je alles zo goed bij houd moet je ook dat weten.
Ik ben op Electro over gegaan omdat ik daar in geïnterseert ben, ik heb op zaterdag één vlucht met mijn F-18 gemaakt omdat ik voor het eerst met een ander accu vloog en het resultaat niet wist. Op zondag niet gevlogen voor 12:00 uur omdat ik in de Show wilde vliegen maar geen één persoon kan van mij verwachten dat ik met een voor mij dure zender in de regen gaat staan vliegen, het model kan er wel tegen maar een druppeltje water op de verkeerde plek in de zender en m'n jet knalt het publiek in, ik druf dat risico niet te nemen..
Dus Eddy, sorry dat ik jullie daarin teleurgesteld heb.
Wat de Maesterpeaker betreft, je hoeft helemaal niet harder te spreken, een luidspeker bij de Camping of richting camping zou misschien al een idee wezen, als er een Turbine Jet de lucht ingaat hoor je niets meer van de Masterspaeker.
Verder heb ik het naar mijn zin gehad en vondt het jammer dat het weer roet in het eten gooide en hoop dat jullie het volgend jaar beter treffen.
Met vriendelijke groet,
Janneman