Jets Over Pampa 2009: inschrijvingen zijn begonnen!!

Beste Jetvrienden,

Zoals de laatste 18 jaar het geval was organiseert Pampa Modelfighters ook dit jaar haar 19e editie van Jets Over Pampa op 25 en 26 juli.
Dit is een week later dan andere jaren.

Alle info en inschrijvingsformulieren vind je hier:
..:: Pampa Modelfighters ::..

jop09_1024px.jpg

See you in Helchteren!!

Er staad bij vliegshow is dit enkel voor turbine

of ook voor gewone vliegtuigen ?

Grt.

Laatst bewerkt:
is er iemand die over de N69 komt?

Want ik woon in Aalst (dat ligt aan de N69), en dan zou ik mooi mee kunnen rijden als dat mag :)

Ik wil het deze keer allemaal wel eens zien :p

er staat voor vliegtuigen, maar martin, ben jij er dan ook met je tractor? :D

Groeten Rik

@Koen

Bedankt voor je persoonlijke uitnodiging om te komen vliegen, alles netjes ingevult en terug gestuurd, gaat weer een toppie weekend worden zeker te weten.

@Rik

Tuurlijk komt Martin, we willen allemaal dat kleine ding van hem zien draaien toch!!!!!!!!

Vriendelijke groeten Jaap

Hmm, misschien dit jaar ook eens met een Jet jullie kant opkomen!

Organiseren jullie komend jaar ook weer een 'gewone' vliegshow (en knuffelvliegen?) Altijd leuk om met de Decathlon's bij jullie rond te toeren..

Heb geen Jet, maar kom zeker een kijkje nemen.. Alweer ruim 9 jaar terug dat ik er voor het laatst was..

Ja hoor jongens , ik ben er ook weer bij ,met de kleinste freepower turbine ter wereld , en mischien wel twee.
En natuurlijk met de 3 tractoren .

Tot ziens.

Martin.

Hmm, misschien dit jaar ook eens met een Jet jullie kant opkomen!

Organiseren jullie komend jaar ook weer een 'gewone' vliegshow (en knuffelvliegen?) Altijd leuk om met de Decathlon's bij jullie rond te toeren..

Hans,

Een gewone vliegshow zal er dit jaar niet zijn. Zoals je al dan niet weet, waren het mijn pa en ik die die organiseerden. En er kruipt echt mega veel tijd in... We zien wel in de toekomst.

Knuffelvliegen is er zeker weer, ik zal proberen er aan te denken daar een topic over te maken !!! Zowiezo vind je de data op onze website (..:: Pampa Modelfighters ::..).

Groetjes,

Davy

Hans,

Een gewone vliegshow zal er dit jaar niet zijn. Zoals je al dan niet weet, waren het mijn pa en ik die die organiseerden. En er kruipt echt mega veel tijd in... We zien wel in de toekomst.

Knuffelvliegen is er zeker weer, ik zal proberen er aan te denken daar een topic over te maken !!! Zowiezo vind je de data op onze website (..:: Pampa Modelfighters ::..).

Groetjes,

Davy

Hey Davy,

ik weet dat 't veel tijd kost. Wij (Weert) gaan in 2010 waarschijnlijk weer iets 'groots' organiseren. Elk jaar is wel erg veel werk inderdaad... Was afgelopen jaar in elk geval erg gezellig. En als dr geen show is dit jaar, moet ik me wel inschrijven voor de Jets over Pampas - bij jullie te leuk om er niet bij te zijn!!

Knuffelvliegen staat al in mn agenda - dit jaar weer met zulke mooie medailles? ;)
In Weert en ook in geloof ik in Oss is er dit jaar knuffelvliegen - toestellen en stoeltjes heelhouden dus!

Grtz,
Hans (Groeten aan je vader ook!)

weet je wat, ik help jullie even met omhoog gooien:D

Ik vond rozenburg super, en hoor alleen maar goede verhalen over pampa. Jammergenoeg zal ik er niet bijzijn.. Vakantie met ouders zoals het er nu uitziet(wat ben ik toch weer een zeurpiet:mrgreen:).

Back