Jets over Pampa 2012

Hallo Jet piloten,

Beter laat dan nooit:

Op zaterdag en zondag 21 en 22 juli organiseren de Pampa Modelfighters uit Houthalen Helchteren, hun

22ste Jets over Pampa.

Alle gegevens voor piloten zijn te vinden op volgende link:

..:: Pampa Modelfighters ::..

(Omdat 21 juli onze nationale feestdag is proberen wij die dag onze luchtmacht enkele overtochtjes te laten maken met de F16.)

Tot dan,

Koen sr

Nog even een update voor Koen sr .

In 3 dagen is het zover , de weergoden doen ook al hun best om er weer een groots spektakel van te maken.:cool:

Mvg Johan

Ik ben er ook pas zaterdag rond een uur of 9:00 (probeer een uur of 8:00).
Stond afgelopen jaren veelal op de 'hoek' links van de keet maar wil nu een beetje rechts ervan gaan staan denk ik.

Maar zal het een beetje ruim zetten zodat jullie er nog bij kunnen ;-)

Zal een lekker druk weekendje worden.

Tot zaterdag (ben je er zondag ook bij?).

Grt,
Berto.

In ieder geval geen brandgevaar op de heide in Helchteren, na alle regen van de afgelopen 4 weken :wink:
Probeer er ook zo'n 9 uur te arriveren, denk maar niet over Waalre te gaan rijden met al die ramp toeristen, zal geen doorkomen zijn.
Ga wel over Hilvarenbeek, Eersel, is wel iets binnendoor maar gaat net zo snel.

See you all.

Ger.

Ik mag pas zaterdag ochtend weg :lol:

Brandgevaar zal nu zeker wel meevallen, zo nat is het volgens mij nog nooit geweest.
Aah, en ligt Waalre daaro, nou rij er wel omheen, en zo vroeg zijn ze daar toch nog niet wakker?!?!?

Gezellie zie jullie van het weekend.

Vandaag bij Jets over Pampa wezen kijken en wat een top dag!
Goed weer en schitterende jets gezien.
Leuk sfeertje.
Vond alleen de echte F16's van de Belgische Luchtmacht niet zo bijzonder. Ze vlogen een paar keer in formatie rond. Als ze nu eens wat afterburner gebruikt hadden dan was t wel spectaculair geweest.

Was weer leuk op de Pampa's na de hartelijke ontvangst door o.a. Davy en zijn clubgenoten, een zalige vliegdag gehad met een kleine F16 pauze zeg maar, de petroleum-jerrycan maar weer leeg gaan vliegen, kwam wederom weer to kort :oops: gelukkig ter plekke wat kunnen bietsen van Mischa en Berto, tot nog 7 vluchtjes gemaakt, lekker bij-geouweho##d, kortom lekker daagje.
Ondanks dat de wind, die er was, haaks op het veld stond is dit totaal geen probleem geweest van het merendeel van de vliegers, 1 mishapp gezien van een BEA Hawk in de landing, en een T33 die zich verrekend had in de breedte van het veld, shit happens.
En Leon, Mischa, Berto en moi, met z'n vieren tegelijk vliegen is toch leuk :wink: moet Leon wel z'n canopy beter zekeren, leer momentje zeg maar.

Koen, Davy en alle leden van de Pampa's dit alles weer mogelijk maken, bedankt mensen.

Groet Ger.

Back