Jetsover Pampa 2013

ik probeer er ook weer een keer bij te zijn
ik heb net de splinternieuwe k60g van kingtech thuis
kan ik mooi proefdraaien

Mvg,
martin.

Super, precies het eerste weekend van mijn vakantie. Of had ik die hierop afgestemd :lol:
Mark en ik zijn er het hele weekend weer bij.

Laatst bewerkt:
Kijken of ik de zaterdag even kan komen buurten. Tijd om eens wat gezichten bij al die namen hier te krijgen!

Geen Zo erbij? kunnen we carpoolen, ruimte zat in die kar :-) (slaapplek is wat anders :roll: ).

Echt nie, straks na 3en rijden en om 5en daar :mrgreen: (40 liter peut mee :wink: )
(moet alleen nog een zonnekleppie zien te ritselen)

Haha, ik heb wel een zonnekleppie voor je.
Staat er alleen iets van een Powerbox Systeem op welke jij niet gebruikt, beetje raar maar goed petje ;-)

Ik vertrek morgenochten om 7:00 vanaf m`n vakantieadres, kar op het werk oppikken en dan hoop ik om 10:00 aan te komen rijden.

Zie je dan.

Tegen de tijd dat jij d'r staat en uitgepakt hebt ben ik al door de helft van m'n peut heen :mrgreen:
Wanneer komen Mischa, Leon en Dick eigenlijk?
Dat petje ja? wordt een twijfelaartje :wink:

Ik kom zondag ochtend meteen door na me nachtdienst een dagje kijken bij dit geweldige evenement.

Geoffrey

was een leuk weekend , wil zeker de organisatie bedanken voor de fijne goed georganiseerde dagen , zij hebben hun uiterste best gedaan om alles goed te laten verlopen,alleen moeten er is dringen piloten gaan nadenken over hun vliegen en dan heb ik het over 1 bepaald iemand , wil er hier geen discussie over maken bestuur is ervan op de hoogte en hebben het zelf met eigen ogen zien , wil mij excuseren tegenover de fijne publieksmensen die mijn heli heel graag hadden zien vliegen maar helaas door 1 bepaald piloot is dit niet kunnen gebeuren mijn excusses tegenover hen .

nogmaals chapeau voor de mensen die de hele schow hebben goed laten verlopen zij deden meer dan hun best ,

zullen er volgend jaar zeker terug bij zijn met mooiere en meer toestellen

gtjs
wim

Back