Jeugd sentiment

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door rijns159, 10 aug 2019.

  1. rijns159

    rijns159

    Lid geworden:
    9 aug 2019
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Noordwijkerhout
    DSC_0079.JPG DSC_0074.JPG DSC_0075.JPG DSC_0078.JPG DSC_0079.JPG Gezocht Welke modelbouw bouwer wil mij helpen. Voor mijn model zeilboot ben ik opzoek naar een gedreven bouwer die voor mij mijn bootje in oude glorie wil herstellen. Het bootje heb ik al ruim 40 jaar en zitten dierbare herinneringen aan. Na heel veel jaren is hij weer opgedoken op de zolder van mijn ouders en heeft wat verjaringssporen. Hij hoeft niet over geschilderd te worden maar moet goed schoon gemaakt en gerepareerd worden. De zeiltjes en tuigage zijn lichtelijk vergaan en moeten vervangen worden. Ook zijn er hier en daar nog wat andere dingetjes die er aan gedaan moeten worden, maar DSC_0075.JPG DSC_0078.JPG DSC_0079.JPG een geoefenende bouwer ziet dat zelf wel. Wie wil mij helpen en natuurlijk is een vergoeding en materiaal kosten bespreekbaar. Ook als iemand, iemand weet die mij kan helpen hoor ik het graag.
    Lengte schip 50 cm Totale lengte 80 cm Hoogte met mast 55 cm
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2019
  2. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.212
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Als je een foto hebt van het schip toen er nog geen schade was of een tekening.... Of in ieder geval het type, want ik ken dit scheepje niet, zodat ik het kan opzoeken op het internet dan wil ik je best wel helpen en haar volledig opknappen. Ik woon echter een aardig eindje uit jou buurt, namelijk in Zeeuws Vlaanderen, dus als dat geen probleem voor je is, want haar zelf ophalen dat is voor mij geen optie omdat ik een slechte rug heb en niet ver kan reizen. Ik laat mijn gegevens achter in een persoonlijk bericht, dan hoor ik het wel.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2019

Deel Deze Pagina