Jive regelaar na de update

Hallo, ik heb mijn Jive regelaars terug van de update.

Als ik deze nieuw programeer begin ik met de uit - en volgas stand.
Dus aansluiten op accu met gas 0%. 3e piep plug eruit, 3 aflopende piepen.
dan 1, 2, 3, 4piepen knuppel op 100% gas.
dan volgens handleiding 3 aflopende piepen. 4 gelijke en dan accu lostrekken en klaar, maar die 3 aflopende worden overgeslagen, er volgen meteen 4 gelijke. (als ik niet snel de accu eraf trek volgen er 5 en daarna 6 enz.) Meteen na de 4 piep de accu eraf en dan zou alles het moeten doen.
Dus niet.
Het is waarschijnlijk een stomme fout van me. Maar aangezien ik het nu div. keren bij verschillende Jives heb geprobeerd is de fout zo stom dat ik eroverheen blijf kijken.
Help !! Ik wil vliegen !

De prog. Cards doen ook niets. Als ik die erop zet branden alle leds ter controle en gaat alles weer uit en dat was het.
Volgens mij is dit wel normaal omdat altijd eerst de knuppelinstelling geprogrameerd moet worden en daarna de Cards pas. Toch ?

De uit-volgas proggen, moet toch ook met de akku en motor aangesloten? Waarschijnlijk doe je dat ook wel, maar het is me nog niet geheel duidelijk uit je verhaal.
Als je dat wel doet, en dan vervolgens zoals je omschrijft, dan moet het m.i. kloppen.

Heb je ook al weer gerpobeerd mode 1 te installeren, en vervolgens weer alles (inclusief throttlerange) proggen?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Aaalie, ja ik heb accu en motor aangesloten.
Ook mode 1 of reset heb ik gedaan. Daar moet je na 1 piep volgas geven, maar ook daar klopt de bevestigingspiep niet.
Beide Jives zijn net terug en gecontroleerd, moeten dus goed zijn.
De prog. cards hebben het ook altijd gedaan.

Iemand suggesties ?

Back