jjjjjjjjiiiipppiiieeee meevliegen met de catalina

• Topicstarter Topicstarter ikkewileenmustang
  • Startdatum Startdatum
I

ikkewileenmustang

Guest
ik ga over twee weken (22ste)
meevliegen met de catalina ,ik heb er zo zin in
is er iemand op dit forum die dit ook ooit heeft gedaan? :offtopic: :offtopic: :offtopic:

in aviodrome bedoel je dat is leuk hoor. Heb zelf daar weleens met de fokker friendship gevlogen.

Gaaf zeg, ik zie die catalina regelmatig op zondags als ik vlieg, erg mooi ding!

Veel plezier alvast gewenst, enne veeeeeel foto's maken :D

Mvg Jesse

ga me toch niet vertellen dat niemand hier ooit met de
catalina heeft gevlogen

ikkebenjalours :!:
Maar misschien mag/kan ik met de B-25 mee in oktober

veel (mee) vlieg plezier, geniet er maar van want je bent bevoor-recht.

Ik heb er vorig jaar (op Sanicole Airshow stond een static Catalina) een half uurtje ingezeten; man wat rook dit toestel heerlijk naar vet, olie, brandstof en zeewater 8) , maar ermee mogen meevliegen moet overheerlijk zijn. Geniet ervan met al je zintuigen :!:

Erg mooi om eens te doen hoor! leuk. Heb voor mijn werk veel in F27's gevlogen (achterin een spartaans netje..) , dat waren ook al mooie oude kisten.. Maar een Cat heeft toch wel iets heeeeel bijzonders!

Robert

jaha ik ben er dan ook erg trots op (zelfsalbenikpas12 8) )
we gaan met de halve familie vliegen en dat is wat goedkoper 8)

Ben benieuwd naar de foto's :D Hij vloog vorig jaar altijd over of vlak langs ons veld 8)
Dit jaar alleen nog niet gezien en gister dus ook niet, deden jullie ook die water splash?

Ik woon in Lelystad en zie de Catalina regelmatig overvliegen. Een mooi vliegtuig om te zien, jammer enkel dat ze hem tijdens zo'n vlucht niet even op het IJsselmeer zetten. Dat zou pas echt mooi zijn.

sorry dat er niet gepost is (ik ben alle controle verloren over mijn eerste account ikkewileenmustang), alleen de vlucht is voor de tweede keer al uigesteld, de eerste keer was de licencie verlopen ofzo, en de tweede keer had het toestel de avond voor de vlucht een niet essentieel onderdeel afgeworpen dus is de vlucht naar aanstaande maandag verplaatst, ik zet dit even neer voor de mensen die teleurgesteld zijn over het feit dat er geen foto's gepost zijn, maar die komen (hopelijk) binnenkort

Skyhigh

wel grappig was : een man was speciaal uit engeland komen vliegen om mee te vliegen
hij was wel een echte fan, hij had ondermeer gevlogen in : beavers, dehavilland otters ,
en DH twinotters, short sunderland , en een grumman goose

Back