Jop 2011

Hoi allemaal,

ook voor mij, als presentator, was het weer een super weekend ! Alleen hoop ik niet dat de mensen last hadden van mijn stem constant door de luidsprekers... :-)

Uiteindelijk hebben we NIET het weer gekregen dat voorspeld was. Zelfs vandaag was het eigenlijk allemaal (bijna) super. Enkel vanmorgen een half uurtje regen gehad maar voor de rest van de dag enkel donker en bewolkt. Maar de wind zat recht over de piste, dus dat was ook een meevaller.

Wij zijn blij dat er toch nog zoveel is gevlogen ! De afwezigen hadden ongelijk... :-)

Groetjes,

Davy

Helemaal geen last gehad van jou commentaar, Dat geeft juist een extra boost voor ons als vliegers ;-)

Goed te horen dat het vandaag goed weer is geweest :yes: wij hebben geen droog moment hier gehad :-(

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

ook voor mij, als presentator, was het weer een super weekend ! Alleen hoop ik niet dat de mensen last hadden van mijn stem constant door de luidsprekers... :-)

Uiteindelijk hebben we NIET het weer gekregen dat voorspeld was. Zelfs vandaag was het eigenlijk allemaal (bijna) super. Enkel vanmorgen een half uurtje regen gehad maar voor de rest van de dag enkel donker en bewolkt. Maar de wind zat recht over de piste, dus dat was ook een meevaller.

Wij zijn blij dat er toch nog zoveel is gevlogen ! De afwezigen hadden ongelijk... :-)

Groetjes,

Davy
Ik Vond je Commentaar super ,hoe jij alles aan elkaar praat , gewoon heel mooi.
Ook nog bedankt voor het omroepen toen ik de puller ging starten , was lekker druk ineens .
Ik heb een mooie dag gehad , en het weer is heeeel veel meegevallen.
Oh ja , en Wimpy , als je dit leest , Super proficiat , want volgens mij had je weer de beker voor beste turboprop , wat zal jij blij geweest zijn .

Mvg,

Martin.

Ook ik heb een super weekend gehad, zonder schade en leuke vluchten gedaan, waaronder 1 samen met de tucano van Wimpy, die inderdaad weer de beker van beste turboprop gewonnen heeft, en 1 samen met Wimpy zijn F15.
De afwezigen zondag hadden zeker ongelijk, het was eigenlijk prima vliegweer, zeker in de namiddag, en de wachtrij was zeer kort. De laatste keer, iets na vijven, konden Wimpy en ik zelfs gewoon direct starten, geen wachtenden voor ons.
We hadden dan ook de eer om de show af te sluiten met onze laatste vluchten.

Leuk ook om Frema ontmoet te hebben en zijn pullers van dichtbij te zien draaien. Pareltjes van techniek tochwel. Nogmaals bedankt om even je advies te geven over de lagertjes van mijn turbine ! Wordt zeer geapprecieerd !

Davy, zoals elk jaar alles weer prima aan elkaar gepraat. Je moet het maar doen om altijd weer wat over de kisten te vertellen te hebben. Voor het publiek is die uitleg van grote waarde !

Tot slot toch van mij ook een woord van dank aan de organisatoren en zeker aan al de leden die zich weer ingespannen hebben om de meeting vlekkeloos te laten verlopen ! Thanks guys and girls !

Tot volgend jaar !

Fotootjes kan je hier vinden : http://www.diestmodelclub.be/foto/DMC 2011/Jets over Pampa/index.php

Laatst bewerkt:
En natuurlijk Koen van Achten ,hartelijk dank dat ik er nog kon staan.
Heb een leuke dag gehad.

Mvg,

Martin.

Ook wij willen iedereen van de organistatie bedanken voor dit geweldige evenement, wij hebben er van genoten!

Tot volgend jaar

Back