Jos Cappuyns Cup Tongeren

vliegt men in belgie geen Quickie 500-E?

Daar ben ik wel in geintereseert.

grtz,

Luc Van Tricht
Awel, ik ook. De F5D limited is toch ver uitgestorven, misschien moeten we wel eens iets anders in gang zetten....En Jean-Luc wil me toch dwingen om F5D coordinator te worden...

Wim

Wellicht is Electric Formula one een optie om de f5d limited op te volgen in Belgie. ARFs en gestandaardiseerd spul. Er is al een ARF op de markt en er zijn twee ARFs in productie bij Hobbico en Hobby Lobby voor eind 2010/ begin 2011. In het weekend van 28 augustus is er een flyinn in Osnabruck. Niet zo ver en zeker de moeite waard. In ieder geval een leuke club om te gast te zijn.

Robbert

Kits zijn verkrijgbaar bij www.RBCkits.nl.

SH101963%20(Large).JPG
SH101984%20(Large).JPG

Laatst bewerkt:
Neeee, die lijken op echte en zijn me te klein(vliegen die ook niet op een kleiner parcours?), geef mij maar zo'n vierkante bak waar je de motor simpelweg vooraan opschroeft....
Was er hier in de lage landen niemand die goedkoop aan die Grand Chelem dingen kon geraken?
066002_big_dep1183709053_493.jpg

Laatst bewerkt:
Netjes gedaan Wubbo!!! 20e beste Nederlander.
Gaat best hard een Echte kist met een fatsoenlijke motor hea??;)
Hier in Kroatie weinig modelvliegen......

Ik vloog met een te kleine prop, 7" spoed i.p.v. 7,5", om de motor die nog niet ingelopen was, te sparen.
En mijn eerste rondje was er één van 74 seconden, echter met 3 cuts wordt dat toch weer 200, daarna meer op safe gevlogen.

Zit inderdaad best gang in.

Ik vind tongeren ook een lastig parkoer, niet veel ruimte en mais dat dik 2 meter hoog staat er pal naast en ook landen met de glooiing van de heuvel mee, maar alles is nog heel en staat weer klaar voor de volgende race, misschien wel Ballenstedt.

Rob vloog in een landing tegen de tui-draden van pylon-3, hapje uit de vleugel.

Laatst bewerkt:
Back