JP's modelshop westkapelle

Weet iemand toevallig of jp's modelschop in westkapelle nog open is. Ik probeer deze al een tijdje te bereiken maar krijg alleen de voicemail.

mvg Tom.

is het adres Dorpstraat 128/A?
zoja? dan staan de openingstijden gewoon op hun site, namelijk: Ma, Woe, Do, Vrij
van 18 uur tot 20 uur
gr. Jeroen

ja ben daar dan ook geweest maar de winkel was leeg en er stond te huur op het gebouw. Moesten ze verhuist zijn hadden ze dit waarschijnlijk op hun site gezet. Het was al een jaar geleden dat ik daar geweest was.

Tom

Ik ben ook wel eens benieuwd. Het is al meer dan een jaar dat ik problemen heb met een Hitec Lazer 4 zender-ontvanger. 2 keer de set binnen gedaan ingebouwd in mijn micro magic bootje, zou opgelost zijn, maar dit is het niet. Enkele maanden geleden terug alles binnen gedaan. Moest terug met bootje, maar ik heb toch de set uitgebouwd, zodat ik mijn bootje nog kon gebruiken met andere set. Hij ging met de leverancier overleggen wat kon gedaan worden. Ook een kristalset ligt nog bij hem, om te wisselen voor andere frequentie.
Ik had hem al gezegd dat het veranderen van zijn openingsuren niet interessant waren voor mij. Kon hij niet begrijpen. Contact via telefoon of email kan niet, want beiden bestaan niet meer, hoewel toch nog vermeld op zijn site. De GSM geeft antwoordapparaat. Ik schat alles op een 200 euro. Zelf laat hij niet van zich horen.

Back