Klinkt goed!
Ik zou hem evt. willen gebruiken op de Trex500 i.c.m. een 9257.
Dat je de CSM niet tegen zou komen lijkt me niet de reden. Persoonlijk kom ik hem op van allerhande sites tegen.
Ik denk dat het aan wat andere dingen ligt. FinlessBob heeft bijvoorbeeld wel een review over de DS760 maar niet over de SL720. En als er één zo'n schaap over de dam is....
Het voordeel van de DS760 is dan ook dat veel vliegers deze al gebruiken en in geval van vragen raad kunnen geven.
Op
trextuning staat wel een review maar ik denk dat die site minder bekend is.
Even een quote uit de tekst daar: "The programming interface is extremely comprehensive and this is one of the advantages of the CSM 720 gyro in that it is extremely configurable. However, you do need to understand exactly what you are doing and what each of the parameters will change."
Misschien (onterechte) angst voor het onbekende mijnerzijds maar die tweede zin doet mij weer een heel klein beetje twijfelen.
Het verschil in prijs zal ook niet de doorslag geven omdat die betrekkelijk klein is.
Het grote voordeel op het moment is de verkrijgbaarheid.
De reden dat ik op zoek ben naar een een gyro is dat ik de Logictech2100, die overigens voor mijn 'vliegkunsten' afdoende is, op de Trex450 wil zetten.
Ik weet niet hoe je dat "een keer proberen" voor je ziet maar ik zal je één dezer dagen wel even een PB sturen
Edit: Zijn beide endpoints op de 720 in te stellen?