jsf valt uit elkaar.

Dus alle miljarden die er al in gestoken zijn, zijn ook met de rook uit de schoorsteen mee verdwenen....

Zucht....

Groet, Bert

"We zullen (met de JSF) doorgaan...." , wordt wel een sinister lied

Niet alleen dat gegeven van de schoorsteen, maar onze MPresident Mark R. heeft aangekondigd dat het JSF-programma gewoon door gaat, TOEVALLIG nadat hij bij ene B. Obama 45 min. in een kamertje heeft genoten van een ongetwijfeld matig bakje leut. Ene "Mr. YES!"(=Jaap de H. Scheffer), heeft nog benadrukt hoe indrukwekkend de ontmoeting van Mark met Barac zal moeten zijn geweest, het "lobbyen" viert weer hoogtij!
WAAR BLIJVEN DIE OPPOSITIEPARTIJEN met hun kritiek???

Laatst bewerkt:
De Eurofighter zou een waardige opvolger zijn van de F16.
Maar ik begrijp wel dat de verantwoordelijke mensen anders over denken.
Als ik inkopen mocht doen met het geld van een ander zou ik ook het duurste speelgoed kopen, puur voor de kick.

Het gezond verstand zijn sommige politici helaas kwijt.

Johannes

kostencurve

Mogelijk, maar als je de costencurve van de laatste 9 jaar doortrekt dan zitten we tegen 2015 toch tegen de 185Miljoen Euro per "uitgekleed" toestel. Naar houdbaarheidsdatum kijken we dan gewoon tegen 45Miljard Euro voor het vliegend houden van onze nieuwe vloot JSF's aan.
Vraag is: willen wij dat nog betalen?
Bovendien als de beslissing nog moet worden genomen waarom kopen we dan alvast 2 JSF's en niet: 2 JSF's , 2 SAAB's, 2 Eurofighters enz. om het geheel te beoordelen?
Wij kloppen ons altijd op de borst wat betreft "koopmansgeest". Als je het hele aanbestedingsplan van de JSF leest dan kan je je niet aan de indruk onttrekken dat we ons WEER willens en wetens laten "naaien", nota bene door het het grootste uitbuitersland ter wereld, alleen om "met de grote jongens te spelen".
Mvrgrt., Max

Back