Voor zij die dit nog niet kennen, de judi jetstream. Het plan kan je vinden op de site van de FMT.
Ikzelf heb al 3 versies gemaakt en ben nu 2 nieuwe aan het maken om een edf in te zetten. Zeer fijn toestel voor indoor en vooral geschikt om een edf in te zetten. Enkel de neus is wat gevoelig. Het beste is dat je er een stukje isemo inzet zoals ik nu ga doen bij die volgende 2.
Op de roze/oranje/zwarte heb ik een pusher gezet. Dit was mijn eerste Judi.
Motor:Turnigy 2050Kv
Reg: 12amp Turnigy
Servo's: 2xHXT 5grams
bat: 2S450mAh
Vlieggewicht: 193gram
In de wit/rode heb ik een 40mm EDF zitten. Om de uitlaat te maken is een keukenrol ideaal.
Motor: 40mm edf (de blauwe versie van HK)
reg: 30amp
servo's: 2xHXT 5grams
bat: 2S 800mAh
vlieggewicht: 239gram
Span: 58cm
Lengte: 45cm
De oranje/zwarte is iets vergroot, 132%
Hier zit een 40mm EDF in maar dit is net te weinig dus ik ga er een 50mm EDF insteken. Vliegt prima, niet te snel, gaat zelfs in een kleine sporthal. Hier heb ik iets meer tijd in gestoken om alles mooi weg te werken onder een luikje. Deze kan ook zo van de grond starten, enkel moet je 2 stripjes zachte klitteband onder de romp plaatsen. Achteraan op de uitlaat heb ik een stukje licht aluminium over gedaan.
Deze kan je lichter maken natuurlijk zonder het spuiten en de details die ik er heb opgezet.
Motor: 50mm EDF
bat: 2S 850mAh
vlieggewicht: 368gram
Span: 77cm
lengte: 60cm
Als ik wat verder ben met de andere 2 zal ik het hier bij zetten.
Ikzelf heb al 3 versies gemaakt en ben nu 2 nieuwe aan het maken om een edf in te zetten. Zeer fijn toestel voor indoor en vooral geschikt om een edf in te zetten. Enkel de neus is wat gevoelig. Het beste is dat je er een stukje isemo inzet zoals ik nu ga doen bij die volgende 2.
Op de roze/oranje/zwarte heb ik een pusher gezet. Dit was mijn eerste Judi.
Motor:Turnigy 2050Kv
Reg: 12amp Turnigy
Servo's: 2xHXT 5grams
bat: 2S450mAh
Vlieggewicht: 193gram
In de wit/rode heb ik een 40mm EDF zitten. Om de uitlaat te maken is een keukenrol ideaal.
Motor: 40mm edf (de blauwe versie van HK)
bat: 2S 800mAh
vlieggewicht: 239gram
Span: 58cm
Lengte: 45cm
De oranje/zwarte is iets vergroot, 132%
Hier zit een 40mm EDF in maar dit is net te weinig dus ik ga er een 50mm EDF insteken. Vliegt prima, niet te snel, gaat zelfs in een kleine sporthal. Hier heb ik iets meer tijd in gestoken om alles mooi weg te werken onder een luikje. Deze kan ook zo van de grond starten, enkel moet je 2 stripjes zachte klitteband onder de romp plaatsen. Achteraan op de uitlaat heb ik een stukje licht aluminium over gedaan.
Deze kan je lichter maken natuurlijk zonder het spuiten en de details die ik er heb opgezet.
Motor: 50mm EDF
bat: 2S 850mAh
vlieggewicht: 368gram
Span: 77cm
lengte: 60cm
Als ik wat verder ben met de andere 2 zal ik het hier bij zetten.
Laatst bewerkt door een moderator: