juggler

Na jaren niet meer echt actief te zijn geweest in het modelvlieg gebeuren wil ik toch wel weer eens aan de gang met het bouwen van een kist.

Ik heb in de jaren 80 mijn brevet gehaald met een Juggler, dit was een kist die naar ik mij kan herinneren door of i.s.m. de Knvvl is uitgebracht als tekening midden jaren 70.

Is er iemand die ergens in een stoffig hoekje die tekening (waren volgens mij nl nog echte blauwdrukken) heeft liggen en waar ik een kopie van mag maken?

gr
Bart

Na jaren niet meer echt actief te zijn geweest in het modelvlieg gebeuren wil ik toch wel weer eens aan de gang met het bouwen van een kist.

Ik heb in de jaren 80 mijn brevet gehaald met een Juggler, dit was een kist die naar ik mij kan herinneren door of i.s.m. de Knvvl is uitgebracht als tekening midden jaren 70.

Is er iemand die ergens in een stoffig hoekje die tekening (waren volgens mij nl nog echte blauwdrukken) heeft liggen en waar ik een kopie van mag maken?

gr
Bart

Ik zou toch voor een kist van de laaste jaren gaan .

er is veel verandert sinds de midden 70 op modelbouw gebiet .

Mvg Johan

Ik zou toch voor een kist van de laaste jaren gaan .

er is veel verandert sinds de midden 70 op modelbouw gebiet .

Mvg Johan

Oh? Zou een ontwerp uit de jaren 70 niet meer vliegen in de huidige lucht vanwege het hogere CO2 gehalte :eek:

Het gaat me om het bouwen en het weer hebben van een van mijn eerste kisten en natuurlijk om ook mee te gaan vliegen.

Back