Juiste app voor DJI Inspire 1

Discussie in 'Multicopters' gestart door herbieferbie, 10 jun 2019.

  1. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoi Allemaal
    Gisteren een Inpire 1 gekocht met de zoomcamera en 4 batterijen
    Had hiervoor een Mavic pro en als ik de dji go 4 app starte ging alles vlekkeloos , software ziet het toestel en de rest ben ik al lang mee bekent.
    Echt sluit ik de inspire remote aan op de ipad of mijn telefoon dan blijkt in het lijstje niet de dji inspire 1 voor te komen, wel de inspire 2 Ik kan er dan ook niks mee :-(
    Welke app is wel geschikt voor de inspire, in heb dji pilot geïnstalleerd en die ziet hem wel , maar lijkt mij veroudere software of heb ik dat misdenk beter eerst even vragen alvorens te gaan vliegen zodat er geen gekke dingen gebeuren, zag ook niet het schuifje in beeld voor het zoomen

    Nou hoop dat hier wat kenners zijn en hoor graag jullie tips
     
  2. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    Dji go moet je hebben, niet dji go 4
     
  3. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    Ja klopt dank je voor de info.

    Nu mis ik nog ietys wat ik bij de mavic wel had, links onder in het scherm zit zo een rondje en bij de mavic zat dan een pijltje aan de buitenkant, als je die richting het middelpunt richte en je ging recht vooruit wist je altijd zeker dat de mavic naar je toekwam, erg handig als je even je orientatie kwijt was , Nu bij de inspire zit het pijltje in het midden en draait hij een soort mee met je eigen positie.
    Dat zal vast een instelling zijn, iemand enig idee
    De beelden zijn wel mooier vind ik, het vlieggedrag vind ik wat minder fijn als de mavic, beetje nerveuzig.
     

Deel Deze Pagina