Juiste keus,

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door mwrv, 1 okt 2020.

  1. mwrv

    mwrv

    Lid geworden:
    8 aug 2010
    Berichten:
    20
    Locatie:
    woon in Oudehaske ,gelegen tussen Joure en Heerenv
    Hallo mensen,
    Sinds een maand ben ik met pensioen,en kan me dus nu weer op de modelbouw van mijn N-spoor richten.
    Nu ben ik van plan om de gebouwen en scenery te bewerken met airbrush zover als mogelijk.
    Zit nu met een klein dilemma vwb de airbrush compressor,ben dus in het bezit van een compressor welke in mijn garage/ annex werkplaatsje staat,voor divers gebruik,nu wil ik hier dus ook het airbrushen doen(is stofvrij,verwarmd,en spuitcabine zelfmade)maar zit mij af te vragen of het wel handig is om deze compressor te gebruiken of zo een handy ding aan teschaffen.
    Heb dus meerdere aansluitpunten op de compressor dus mogelijkheden zat,komt nog bij dat ik hem dusdanig heb geïsoleerd dat van lawaai eigenlijk geen sprake is.
    Zou graag de meningen en advies hierover willen horen,en welke aanpassingen noodzakelijk zijn vwb de aansluitingen etc,

    bvd MWRV,
     
  2. nico v kooten

    nico v kooten

    Lid geworden:
    2 nov 2003
    Berichten:
    2.741
    Locatie:
    Middelburg (zeeland)
    Ik zou niet weten waarom je die compressor niet kan gebruiken?
    Alleen een geschikt verloopstuk vinden/maken voor je aansluiting en klaar.
    Zorg wel voor een goede olie/waterafscheider, en een reduceerventiel, voor zover nog niet aanwezig.
     
  3. mwrv

    mwrv

    Lid geworden:
    8 aug 2010
    Berichten:
    20
    Locatie:
    woon in Oudehaske ,gelegen tussen Joure en Heerenv
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2020
  4. mwrv

    mwrv

    Lid geworden:
    8 aug 2010
    Berichten:
    20
    Locatie:
    woon in Oudehaske ,gelegen tussen Joure en Heerenv
    Was niet mijn bedoeling om dit zo te plaatsen,excuus hiervoor,maar ga dit zoals omschreven uitvoeren.


    bvd mwrv,
     
    nico v kooten vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina