Juiste lader

• Topicstarter Topicstarter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Als je budget niet groter is en je nooit iets anders wilt laden zou het kunnen. Nadelen: hij kan met maximaal 2A laden en gaat dus bijna 2 uur over je pack doen. Als je ooit andere types accu wilt laden (lood, Lipo) dan heb je niks aan deze lader. En tot slot: hij kan alleen op 220 dus meenemen naar waar je gaat rijden wil ook niet.

Bij Conrad noemen ze dit "de ideale snellader" maar dat is het m.i. niet. Jouw pack kan en mag je met 3,3A laden, dan is het in iets meer dan een uur weer vol.

Voor iets meer geld heb je een multi-functionele lader die je voor alles kunt gebruiken.

Ik heb nog een snellader liggen die je voor de helft van die van Conrad mag overnemen, € 10,- dus.

Het gaat om de pro-peak van ripmax, laadt met 3A, deltapeak afslag, geschikt voor 7,2 V en heeft dezelfde tamiya stekker als die van Conrad om je accu aan te sluiten. Hij moet aan de 12 V gehangen worden middels accuklemmen. Ik heb hem gebruikt op een auto accu.

Een heel eenvoudig ladertje, maar voldoet beter aan je wensen dan die van Conrad. Stuur maar een PB-tje als je interesse hebt.

Ik heb nog een snellader liggen die je voor de helft van die van Conrad mag overnemen, € 10,- dus.

Het gaat om de pro-peak van ripmax, laadt met 3A, deltapeak afslag, geschikt voor 7,2 V en heeft dezelfde tamiya stekker als die van Conrad om je accu aan te sluiten. Hij moet aan de 12 V gehangen worden middels accuklemmen. Ik heb hem gebruikt op een auto accu.

Een heel eenvoudig ladertje, maar voldoet beter aan je wensen dan die van Conrad. Stuur maar een PB-tje als je interesse hebt.

pb verstuurd

Voor dat geld heb je ook een Power Peak 400, kan tot max 5A snelladen.

Back