Juiste loodaccu + Lader.

• Topicstarter Topicstarter timvaneert
  • Startdatum Startdatum
De accu die jij wilt gebruiken mag met maximaal ongeveer 3A geladen worden dus is die lader is ook goed bruikbaar. Meer gegevens met betrekking tot de Yuasa accu's kan je op de Yuasa site vinden.

Nog een ander puntje, ik schreef je al eerder dat links naar Conrad NIET werken. Dat is door Conrad op de ene of andere manier geblokkerd. Als je een link naar een product van hen hier op het forum wilt plaatsen dan MOET je daar de directe productlink van Conrad zelf voor gebruiken. Als het product zo'n link heeft vindt je die rechts naast het artikel. Daar staat onder Extra Directe productlink de link die je hier kan opnemen. Als wij daarop klikken krijgen we wel te zien wat jij bedoeld. Voor de accu die jij op het oog hebt is dat deze link, Yuasa loodaccu NP 12V 12Ah - Loodaccu - Conrad Electronic. Voor de lader is het deze link, Stekkerlader AL 300 PRO - Loodaccu laders tot 3 A laadstroom - Conrad Electronic.
LET OP, helaas hebben niet alle producten zo'n Directe productlink!

Oke bedankt, ik deed eerst altijd rechtermuisknop-> eigenschappen en dan de URL kopiereen en plakken. Maar wat jij uitlegt werkte beter! Bedankt!

Tim

Het is een startaccu die gemaakt is om gedurende korte tijd hele hoge stromen te leveren. Dit om bijvoorbeeld een automotor te starten.
Je kan hem gebruiken voor dit doel maar hij is er niet voor gemaakt en zal dus niet optimaal presteren. Een (semi) tractieaccu is veel beter geschikt maar die kan je niet voor een dergelijke lage prijs kopen.
Misschien dat de prijs/prestatie verhouding voor deze accu wel gunstig zal zijn. Gewoon proberen zou ik zeggen. Voor die prijs kan het al snel.
Een andere mogelijkheid is een accu van de sloop. Die kunnen nog heel goed zijn en kosten meestal nog minder.

Ok denk dat ik dat dan ga proberen.
Iemand hier verder nog ervaringen mee?

Tim

Back