JumpJet van Snellflight (alien Air)

Hallo Allemaal

Wie heeft er al ervaringen met de JumpJet??
Snelflight Jump Jet

Ik heb er sinds kort een en heb er na een paar vluchtjes in huis wel lol mee.
Hartstikke stabiel. Je kunt hem in de lucht hangen of zetten met de hand en dan blijft ie (min of meer) staan
Het is eigenlijk een mini X-Ufo en daar vlieg ik meestal mee. Een soort indoor training. dus.
Kortom, lollig!!

Ik ben benieuwd
Groeten
Arie

Laatst bewerkt:
arie, waar heb je 'm gekocht ?

Ik ben er al een tijdje naar aan het kijken maar is hij ECHT Óveral zo reteduur ?

Ik vind 68 pond wel meevallen. Oke je meot wel verzendksten etc. betlalen. Bij elkaar zoon 100 euro. Maar je moet ook rekenig houden dat er 4 motors in zitten etc. en in een normaal heli/vliegtuigje zit maar een motortje. Daar betaal je ook voor.

Hallo allemaal.

Inmiddels al meer JJ eigenaars???

Ik vlieg met veel plezier binnen. Ik heb intussen de schuimhandel er afgehaald en vlieg nu dus gewoon (mini) Quadrocopter of (mini) X-Ufo. De herkenbaar heid is ff minder nu.

Het weegt nu nog maar 54 gram geloof ik en is veel wendbaarder en heeft langere vliegtijd.
Prachtig dat zo'n pakketje van 54 gram ALLES bevat om gecontroleerd te vliegen. Accu, 4 motoren electronica incl 3 piezogyro's frameetc. EN echt contoleerbaar en stabiel.

Ik ga een paar extra accu's en propjes bestellen. Ik zou ook wel een losse JJ willen bestellen dus zonder schuim, zender etc. om verder mee te expirimenteren. Daar zullen ze wel niet instinken. Bijvoorveeld met een gewone radio ontvanger (microMicro).
Misschien toch nog eens een complete bestellen later. Ook goed voor de reservedelen

Ik ben benieuwd
Groeten
Arie

Alhoewel youtube vol filmpjes staat, is het toch nét geen hit geworden ...

Ik zoek nochtans nog een micro 4 kanaals voor binnen ...een lama zeg maar , maar dan kleiner ... beetje zoals die walkera micro-coaxen ...

tegen de herfst of zo ... ik blijf 'm wel volgen ...

hej

hey, zeg... ik ben op zoek naar een Rc helikopter om in huis rond te vliegen en ook buiten ... ik hoor dat je zo een jumper hebt , ik heb veel filmpjes van gezien, ik ben nu maar een beginnertje :s nog nooit in mijn leven gevlogen, welke heli zou je me aanreade? ik zou rond de 120 euro willen geve voor 1, zou je mij de jumper aanraden ? dankjewel en groetjes

als je me met dit zou willen helpen zou je mij dan een mailtje kunnen doen want ik kom echt nie vaak op deze wep.

arsen_oag@hotmail.com give me a hand:p want i kweet het echt niet en waar ik het zou kunnen krijgen zou ook een nuttig zijn als je dat wist :D

Hallo Allemaal

Wie heeft er al ervaringen met de JumpJet??
Snelflight Jump Jet

Ik heb er sinds kort een en heb er na een paar vluchtjes in huis wel lol mee.
Hartstikke stabiel. Je kunt hem in de lucht hangen of zetten met de hand en dan blijft ie (min of meer) staan
Het is eigenlijk een mini X-Ufo en daar vlieg ik meestal mee. Een soort indoor training. dus.
Kortom, lollig!!

Ik ben benieuwd
Groeten
Arie

hey, zeg... ik ben op zoek naar een Rc helikopter om in huis rond te vliegen en ook buiten ... ik hoor dat je zo een jumper hebt , ik heb veel filmpjes van gezien, ik ben nu maar een beginnertje :s nog nooit in mijn leven gevlogen, welke heli zou je me aanreade? ik zou rond de 120 euro willen geve voor 1, zou je mij de jumper aanraden ? dankjewel en groetjes

als je me met dit zou willen helpen zou je mij dan een mailtje kunnen doen want ik kom echt nie vaak op deze wep.

arsen_oag@hotmail.com give me a hand:p want i kweet het echt niet en waar ik het zou kunnen krijgen zou ook een nuttig zijn als je dat wist :D

120 euro? Koop een coaxiale Lama v4. Heb je volgens mij meer aan dan zo'n speelgoeddingetje.. Mocht je ooit toch verder gaan met heli's (je weet nooit, het is erg verslavend), dan heb je al een fikse training gehad met de Lama.

Hallo Arsen

Ik ben het daar helemaal mee eens. Die jumpjet is leuk en stabiel maar kost 130 euro ong. Je moet hem bestellen in Engeland en dus later de eventuele onderdelen ook. Die lamatjes kosten veel minder en de onderdeeltjes zijn overal snel en goedkoop verkrijgbaar.

Helietje zal ong 80 a 90 euro kosten afhankelijk waar je kijk. Wat onderdeeltjes etra zoals (X-Treme) rotorbladen en zo en je hebt alles compleet en gemakkelijk voor 12o euro of minder.

Ik heb zo'n ding met 4 rotors gekocht omdat ik daar een beetje verslaafd aan ben.

Als je er 1 gaat kopen moet je dat even laten weten. Er zijn wat onderdeeltjes zoals rotorbladen waar betere van zijn,bijna onbreekbaar.

Reserve accutje misschien en mogelijk hebben anderen hier nog wel wat tips.

Kijk bijvoorbeeld hier eens RC Helikopters

Of hier RCtechnics Internet Store

Dit zijn maar voorbeelden want er zijn natuurlijk nog veel meer winkels en shops.

Het gaat om Coax helitjes zoals de Lama. Helies met 2 rotors boven elkaar. Heel stabiel. Kun je veel over lezen op oa dit forum.

Groeten en succes
Arie

Back