Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BarnOwl zei:Ik vlieg met een 11T tandwiel en een FlightPower 2150 accu. Ik heb ook de 12T op deze motor gehad maar over de 3k toeren en lagere vluchttijd was voor mij niet interessant.
Ik gebruik trouwens wel de Kontronik Jazz regelaar met een platte curve van 85 %. Verder CF bladen van 335 mm en een pitch van 11 + en -. Hitec 65MG op de kop en 401/9650 staart.
Nu nog met de Align 430L motor met 13 tands pinion en FlightPower EVO 20 1800mAh 3s en
Thunder Power Pro-lite 2100 3s accu's.
Raptor Rulezzz zei:Nu nog met de Align 430L motor met 13 tands pinion en FlightPower EVO 20 1800mAh 3s en
Thunder Power Pro-lite 2100 3s accu's.
Waarom wil je dan een andere motor monteren?? Deze motoren gebruik ik ook en ze werken prima.. vermogen zat in het dingetje, alle 3D figuren kun je prima doen... power ZAT!! op 100% gascurve dan...
De 430L is ongeveer 330 watt piek, als je goedkoop (NOG) meer power wil zou ik eerder kijken naar de 430XL... die zou 400 watt piek moeten zijn.
Zelf ben ik erg tevreden met de 430L, ik kan 5 minuten HARD 3D vliegen met +/-12,5 graad pitch en een 100% gascurve... iets rustiger en ik kan er ook 7 minuten mee doen :wink:
Cheers,
Richard
Waarom wil je dan een andere motor monteren?? Deze motoren gebruik ik ook en ze werken prima.. vermogen zat in het dingetje, alle 3D figuren kun je prima doen... power ZAT!! op 100% gascurve dan...
De 430L is ongeveer 330 watt piek, als je goedkoop (NOG) meer power wil zou ik eerder kijken naar de 430XL... die zou 400 watt piek moeten zijn.
Zelf ben ik erg tevreden met de 430L, ik kan 5 minuten HARD 3D vliegen met +/-12,5 graad pitch en een 100% gascurve... iets rustiger en ik kan er ook 7 minuten mee doen