Köngener Offroad Masters 2009 23-24 mai

Plaatsje vrij voor 1 fotograaf? Zonder racing equipment :)

't is mij gelijk bij wie, zolang 'm maar hetero is.

Laatst bewerkt:
Ik ga ook! Als tom ve ni meegaat, heb ik plaats vrij. Als die wel meegaat moet da ook wel lukken zonder uw materiaal. Waarom rijdt ge ni gewoon mee de koers?

Bwaaah, zo een stressloze dag is ook fijn, foto's nemen is ook fijn, niet speciaal andere banden moeten kopen is ook fijn, voor ulle supporteren is fijn, filmen is fijn, duitse worst eten is fijn, stefan is dik.

wouter ik zen nog van het stenen tijdperk .
ik leerde nog schrijven met een griffel enmijne post gaat nog altijd met een postduif .
ben da computergeval nog aant leren he .
maar toch merci .
ga dat eens bekijken met den halve trouwboek en dan gaan we wel denk ik.

ik zen al blij dak stilaan met die computer weg kan .
maar voor ik er deftig mee gaan kunnen werken da ga nog wel wat
duren:D:D:D:D:D:D

interesting, ... maareu ik versta quasi niets van Duits (blame it on bad teachers).
Hoe gaat dat daar zo'n beetje? 4wd en 2wd twee dagen aan een stuk? of op z'n "GrandPrix's: zaterdag 2WD en zondag 4WD?

allee na veel uren werk van vertalen is het dan toch
gelukt .
we gaan ook mee naar kÖngen ben ingeschreven geraakt.
cooper moest ge willen heb nog een plek vrij in de auto .

wie gaat er nu eigenlijk allemaal?

En wie gaat er op hotel, want ik probeer iets goedkoop te vinden en te boeken wat niet zo evident blijkt.

Wouter Z, als jij nog gegevens hebt van dat hotel 2 jaar geleden, geef je me die eens even door dan? Ik weet dat ik dat toen via mail heb kunnen regelen, maar ik vind er niks meer van terug en ik kan me die naam totaal niet meer herinneren.

Mooi filmpje wel. Ziet er zo charleroi-achtig kunstgras uit :-) En aangezien er nu een andere layout gaat liggen zal het dus zeker niet plat gereden zijn!

Heb net even voor je gezocht wouter. Maar ik heb geen mails meer van 2 jaar geleden jammer genoeg. Ik weet wel dat het een slager was in het dorp Denkendorf.

Aha met uw info heb ik het gevonden denk ik :-) Slager = metzger, dus ik heb in google naar metzger denkendorf gezocht, en zo bij 'Gästehaus Hubertus' terechtgekomen van de slager 'Maier', dus 'metzgermaier'.

Zegt u dat iets? Ik heb die gemaild, eens benieuwd!

Back