K&B Outboard

hallo :D

ik ben jowie, 19 jaar uit rozenburg ZH!

ik ben al een tijdje lid van dit mooie forum maar poste niks.
dus ik dag het word is mijn tijd met een vraag :Fade-color


ik heb in het weekend een tunnel hull 3,5cc k&B gekocht,
het is een heel leuk ding (vind ik zelf) is me eerste bootjuh.
maar ik snap het afstellen niet. de ouwe eigenaar heeft er een hpi carb op gezet plaats van de standaard black K&b carb, ik heb hem er wel bij gehad maar weet niet of dit veel uit maakt, want als ik in me carb kijk naar het schijfje van de hpi is hij dicht of open zo als het hord. maar die black K&B carb werkt natuurlijk ook zo maar dan zie ik een sleufje loopen is dat omdat er geen kopeling in zit? of hord het bij het model carb


:help:


ik hoor het graag ;)
alvast bedankt !!



(mog dezen niet goed gepost zijn wilt iemand hem dan goed zetten)
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie's !!

jah hij heeft hem effe laten lopen maar liep in zijn toeren op.
dus ik dag dat is een beetje bij draaien, maar die carb zit me dwars :S ik denk echt dat hij het allen goed met de ouwe carburateur doet

-----------------------------------

klopt dat was jou hellfire en ik rij er nog vaak mee && nog steeds bij
ik heb hen nu ik die boot veranderd wat weet effe niet zo snel hoe ik foto's moet uploaden maar dat staat wel ergens op dit forum
 
bij henk zit je zeker weten goed.
is de rit echt waard van henk kan je heeeeeeel veeeeeeel leren
 
okee!

dan moet ik zeker zo E-flens bestellen

ik heb nog een brushless motortje liggen 9t die er misschien op kan ::

35A BRUSHLESS REGELAAR MET SNELLE 9T MOT0R EN PROGRAMMEERKAART
Borstelloze regelaar met snelle motor voor 1/10 auto's. De regelaar is voorzien van een aluminium koelblok, met ventilator.
Compleet met programmeerbox, waarmee je heel eenvoudig allerlei instellingen kunt maken, zoals afslag spanning bij lipo gebruik, bruutheid van acceleratie, max. remwerking, maximale achteruitsnelheid, timing, dead band, wel of geen achteruitfunctie etc.
De regelaar heeft ingebouwde beveiligingen en slaat daardoor af bij een te hoge temperatuur, een geblokkeerde motor of bij het wegvallen van het ontvangstsignaal (fail safe)
De regelaar heeft een motorlimiet van 8 wikkelingen (borstelloos) en/of 35A continue / 90A burst.
Hij mag standaard gebruikt worden met 4 - 9 cellen NiMh of 2 - 3 cellen Lipo accu's.
De regelaar is kant en klaar voor gebruik met aangesoldeerde goldstekkers voor de motor, en standaard tamiya style stekkers voor aan de accu
Afmetingen regelaar L=43.5 x B=31.5 x H=32mm (met fan), 25mm zonder fan, gewicht 67 gram incl. bedrading.
De meegeleverde sensorloze, borstelloze motor heeft 9 wikkelingen, en maakt 4370 toeren per volt.
Hij is qua inbouwmaat en specificaties geschikt voor elke 1/10 auto, onroad, off-road maar zeker ook voor driften is deze set zeer geschikt.
Deze motor is wel snel (met een 3 cellen Lipo in een Slash haalden we evengoed bijna 100 km/u!) , maar heeft een iets kleinere rotor diameter waardoor hij minder bruut is bij accelereren, en is daarmee dus een minder grote aanslag op transmissie en accu.
afmetingen motor: diameter 35.5mm incl. koelribben, lengte 50mm, lengte as 15mm, diameter as 3.15mm


zal dit werken plug & play?

hendricX bedank :)
 
Nope is niet geschikt.....

Is een automotor met een hoop toeren en geen echte 540 maar een 380 size in een 540 behuizing. Hele turns in Hobbywing en vergelijkbare setjes zijn kleine motoren in een grotere behuizing gepropt.

Je zal eerder een echte 540 of liever nog iets langere 550 motor moeten hebben met een lager Kv die je op pak 'm beet 4S lipo draait.
 
Back
Top