Kameleon tekeningen (niet meer verkrijgbaar!!!)

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
H

Hannibal

Guest
Voor de liefhebber:

A0 algemeen plan
A4 bijlage 2x en een 5 pagina's tellende bouwbeschrijving incl materiaallijst. Heb je interesse doe maar een PB-tje

De foto export is erg vaag maar het is digitaal vector getekend, dus perfecte afdrukken.

afb15746.jpg

afb15747.jpg

afb15748.jpg

ik zou wel willen :)

maar ik ken geen enkele printer in de buurt die a0 aankan, kan je de tekeningen misschien ietsjes veranderen, zodanig dat ze op a4 staan en nog steeds in dezelfde schaal?

Dikkie zei:

maar ik ken geen enkele printer in de buurt die a0 aankan, kan je de tekeningen misschien ietsjes veranderen, zodanig dat ze op a4 staan en nog steeds in dezelfde schaal?
dat kan je zelf heel makkelijk doen :D in photoshop of paintshop etc......
als je hem in a0 wil laten printen dan kan dat *meestal* bij je plaatselijke copyshop
m.v.g Marijn

pizaboer zei:
Dikkie zei:

als je hem in a0 wil laten printen dan kan dat *meestal* bij je plaatselijke copyshop
m.v.g Marijn

ik kan niet overweg met photoshop en alles wat erop lijkt, maar die van de copy shop ga ik in de komende vakantie eens uitproberen :)

Dikkie zei:
pizaboer zei:
Dikkie zei:

m.v.g Marijn

ik kan niet overweg met photoshop en alles wat erop lijkt, maar die van de copy shop ga ik in de komende vakantie eens uitproberen :)
beste modelbouwers ben net nieeuw op dit forum maarmisschien is het een idee voor je om een probeerversie van turbocad te downloaden
verdeelt de hele tekening over A4tjes

Voerbootje, allereerst welkom op het forum!

en als tweede: als mijn lijn iets minder bezet is zal ik die downloaden :)

Hier is al lang niets meer geplaatst... maar toch geef ik de moed nog niet op.
Kan iemand mij helpen aan deze bouwtekening?

Heb de tekeningen van NVM ook al in mijn bezit, zelf gekocht, maar deze lijkt mij veel duidelijker en makkelijker te bouwen.

bouwtekeningen

Voor de liefhebber:

A0 algemeen plan
A4 bijlage 2x en een 5 pagina's tellende bouwbeschrijving incl materiaallijst. Heb je interesse doe maar een PB-tje

De foto export is erg vaag maar het is digitaal vector getekend, dus perfecte afdrukken.

afb15746.jpg

afb15747.jpg

afb15748.jpg

Hallo,

bij mij laden de foto's niet goed.
zou u (of iemand anders die ze heeft) de bestanden naar mijn mail willen sturen?
alvast hartelijk bedankt.
mijn E-mail is: willemsnoek1998@live.nl

met vriendelijke groeten,
Willem Snoek

De beste manier om spam en andere mailrotzooi te krijgen is je mailadres gewoon open en bloot op een forum te zetten. Bots gaan dit zeer snel vinden.

Beter je mailadres schrijven in de vorm van biemhome at gmail dot com

Back