Hallo Wessel.
Ja dat weet ik wel ,dat is drukval in je verbrandingskamer.
Waarschijnlijk is je ngv te open ,en de doorlaat van je diffussor te klein.
Dit zijn twee dingen die het gedrag van de motor goed kunnen verzieken.
Ik weet dat je het niet leuk vind ,maar je zal opnieuw een ngv moeten maken , eentje die dichter staat ,zodat je de druk in de brander hoog houd.
Hoe groot zijn je injectie naalden ?
Mag niet groter zijn dan 0.6mm binnen diameter.
Ook zag ik op de vorige foto's die je gestuurd had ,dat je sommige gaten in de brander wel erg groot had,en daardoor valt ook de druk weg.
Je moet een turbine als volgd zien.
Je begint met 100 procent lucht , dat is dus de maximale lucht die je compressor kan aanvoeren.
Daarna moet de lucht verdeeld gaan worden .
Er moet een bepaald percentage de binnen pot in ,en er moet zeker 80 procent overblijven voor koeling ,de rest is je uiteindelijk lucht voor de verbranding , en dat is heel weinig .
Word dit te veel ,dan krijg flame outs ,geen goede mix , en ook dat de vlam naar achter komt ,en daardoor lekker het turbine wiel opwarmt
Natuurlijk komt er nog een factor bij en dat is uitzettende lucht ,maar die reken ik niet mee,want als je dat hebt ,dan heb je een goede verbranding , en dat heb jij nog niet.
Er zullen ongetwijfelt weer wel reacties hier op komen ,maar laat ze maar bewijzen dat ik geen gelijk heb .
Wel moet ik er bij zeggen dat het van foto's zeer moeilijk in te schatten is wat nu precies het probleem is ,maar dan komt bij mij de ervaring weer ,en dan weet ik meestal wel wat er fout is.
Ik weet dat het een lange reis is voor je ,maar kom een keer langs ,want zo blijf je tobben .
En je zou nu toch onderhand wel een keer een turbine goed willen zien draaien ,of niet soms.
Je zal het wel zelf willen uitzoeken ,maar soms heb je echt even iemand nodig ,die net iets meer ziet , en dan dingen kunt veranderen.
Mijn micropull seizoen is toch afgelopen (heb je gemist in Sint Annaparochie)dus kijk maar een keer wanneer je de reis wilt wagen .
Ik hoor het wel ,
Groetjes,
Martin.