KAN-3000-CELL: heeft iemand ervaring met deze cellen?

Hallo,

Op de site van Aircraft World "KAN-3000-CELL" gevonden: http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=2598
Heeft iemand met deze cellen ervaring.

"The KAN 3000mAh NiMh cells in SC size, use at 25-45A in larger models. Up to 80A <15 seconds in gliders and E3D Models. 61.8 grams (2.18oz), 44.6mm Length (1,75") by 22.8mm Diamater (0.89") "

Prijs slecht $ 2.90 of minder dan € 2.5.

Heeft ook iemand ervaring wat het kost om deze cellen van Japan te laten opsturen? http://www.aircraft-world.com/default.asp

Niet enkel deze cellen zijn goedkoper maar ook vele anderen en Lipo's.

Groetjes en bedankt voor een antwoord,

Jos

Met de kan cellen heb ik geen ervaring, wel met aircraft-world.

Eén keer 2 propellors besteld voor 11 euro of zo.
Binnen de 4 dagen in de bus.

En één keer een regleer van 40 euro besteld.
4 weken moeten wachten en 20 euro 8O inklaring en btw aan mijn broek.

Reken maar dat, als ge naar België laat versturen en ge zit boven de 22 euro, dat vadertje staat zijn deel opeist.

Ik bestel ook vaak bij Aircraft-world. Heb onlangs 2x 10cellen KAN 2000 besteld. De prestaties van de cellen zien er goed uit, ik belast ze tot 40 Ampere en de cellen geven veel druk. Pakket word ook niet warm in mijn elektrozwever. Het zijn cellen in een papieren koker en daarna krimpkous. Om ze te solderen heb ik de krimpkous verwijderd want de pluspool lag te diep.
Aircraft-world is mij altijd goed bevallen. De verzendkosten zijn laag en met een week zijn de spullen in huis.

Hallo Josv
Ik heb een 10cell kan 3000 van acw in gebruik. 69A per stijgvlucht van 3-6sec, totale tijd 2m30s (na 2m in de grootste 'pep' al voorbij)
Wat de levensduur is van deze kan's weet ik niet, maar ik lijk waar voor m'n geld te krijgen. Acw is met deze packs dan ook wel errug voordelig, en altijd binnen 5-6dagen in huis!

succes, r :fadein:

@Robert,

Robert als je zo'n 10 cellen laat afkomen van Japan, die wegen toch een 700 gram, zijn de verzendingskosten dan ook $2.5?

Groetjes,

Jos

Hallo Josv
Ik kan de faktuur niet vinden, maar mail even met shop@aircraft-world.com en je weet meer. Ik meen dat het gewoon $2,50 porto was.

succes, r
ps: Het voltage zakt bij 69A wel iets verder in als bij GP3300's, maar ja, die zijn dan ook bijna 2xzo prijzig.

Back