Kan deze heli met deze zender?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hallo,

Ik heb hier nog een walkera 36 staan met alle elektronica vervangen in. Nu is dus de zender van walkera zelf stuk en zou ik dus een andere zender moeten gaan halen, maar heb hier de volgende zender nog liggen.

http://flygws.be/product_info.php?cPath=14&products_id=245&osCsid=59a64e4d0906653108b3193c65f694fa

Weet iema,d of ik deze zender kan gebruiken voor deze heli? Het is een CP heli en op de walkera zender stond gewoon een knopje aan om de pitch te regelen en bij die gws zender niet. Maar weet niet goed hoe die heli zal reageren als ik de gws zender gebruik.

Wie weet raad?

Dat gaat niet werken :P Een CP heli heeft een mix nodig om het gas met de pitch te mixen. Je kunt beter een cockpit zender van multiplex of zo. die hebben dat standaard aan boord en kun je mee verder.

Ik raad je een Graupner MX-12 (85 euri) of de nieuwste versie Robbe FX-18 heli V2 aan.
Dit zijn de enige twee betaalbare computerzenders met heliprogramma's EN een 5-puntsgascurve
(De oudere versie FX-18 NIET)
Laatste optie vond je een jaar terug nog niet in een zender onder de 250 euro....
Qua programmeervriendelijkheid/ groter display/prijs is de MX-12 een toppertje

Te koop bij:

www.hoellein.com
www.pigs-airlines.be/

Rhelie zei:
Dat gaat niet werken :P Een CP heli heeft een mix nodig om het gas met de pitch te mixen. Je kunt beter een cockpit zender van multiplex of zo. die hebben dat standaard aan boord en kun je mee verder.

Niet dat ik het slim vind om deze zender te gaan kopen, omdat je geen Idle hebt, maar ccpm heb je niet nodig voor de 36, deze is mechanisch gemixed.

Maar ik zou ff doorsparen en gewoon een computer zender kopen, heb je er later ook nog wat aan.

gr Remco

bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Dus deze zender is dus niet te gebruiken. Dan gaan we ff sparen voor een mx-12, die gebruiken ze hier in de club ook het meeste.

Dat is een slimme zet, je hebt dan een zender waar je alle kanten mee uitkunt en je kan makkelijk hulp krijgen door de ervaring van clubleden met dezelfde zender.

Back