Kan deze vliegen??

Ik ben een leek op heli gebied, maar ik vroeg me af of deze ook kan vliegen?

Alles draait op volle toeren maar komt niet los v/d grond, of is het speelgoed?

Er zit een 2 kanaals zender bij, maar dan weet ik niet meer.

Ik heb een sim daar lukt
full
het me om een beetje te hooveren.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.
bvd Theo.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Theo,
Die van mij vloog. Maar het is echt speelgoed en een ramp. De eerste ging buiten bereik en storte neer. De tweede ging fout met de motor. Je kan hier niet goed mee vliegen omdat er geen voor en achteruit op zit. Het komt misschien wat negatief over maar je hebt veel meer plezier aan een 3ch helikopter van silverlit.

Gr Geert

Hoi Theo,
Die van mij vloog. Maar het is echt speelgoed en een ramp. De eerste ging buiten bereik en storte neer. De tweede ging fout met de motor. Je kan hier niet goed mee vliegen omdat er geen voor en achteruit op zit. Het komt misschien wat negatief over maar je hebt veel meer plezier aan een 3ch helikopter van silverlit.

Gr Geert

dat vermoeden had ik al, als speelgoed is hij ook gevaarlijk.

Ik ga hem demonteren,
bedankt.
Theo.

Zo te zien moet ie wel kunnen vliegen, iemand heeft zelfs een stukje tape op dat rechter gewicht gedaan. Was een poging om uit te balanceren misschien?

Lijkt mij ook dat ie gewoon kan vliegen,
en waarom zou die niet voor of achter uit kunnen ?

Maar 2 kanalen, dus hoog/laag en links/rechts waarschijnlijk.

Precies, en om toch vooruit te kunnen hebben ze gezorgd dat het zwaartepunt wat naar voren zit, zodat de heli altijd vooruit gaat. Stil op de plek hoveren is met zo'n 2 kanaals niet mogelijk. Wil je echt een beetje meer aan vliegen proeven, neem dan minimaal een 3 kanaals, zoals de Syma S107 of de Phantom/Phoenix 6010.

Zo te zien moet ie wel kunnen vliegen, iemand heeft zelfs een stukje tape op dat rechter gewicht gedaan. Was een poging om uit te balanceren misschien?